Autor Wątek:  Reaktywacja Eaos-a  (Przeczytany 6213 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Reaktywacja Eaos-a
« dnia: 07 Października 2004, 22:37:49 »
Witam.
Na warsztat Z:wt:K trafił ostatnio znany chyba każdemu wagon Eaos. Wagon jest już na ukończeniu i na dniach powinien być dostępny do ściągnięcia. Oto screeny:
http://www.kakish.eu07.pl/ZwtK/eaos-end.jpg
http://www.kakish.eu07.pl/ZwtK/eaos-dol-final.jpg

Na warsztacie mamy również dwa inne wagony : Fal i Eamos.
Pozdrawiam.
www.et22.pl - zapraszam

Adam88

  • Gość
Reaktywacja Eaos-a
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Października 2004, 22:42:05 »
Jestem pod wrazeniem swietna robota.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Reaktywacja Eaos-a
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Października 2004, 13:29:34 »
No ale jesli w scenerii bedzie np 100 takich wagonow...to o ile spadnie FPS z porownaniu z jego starsza wersja?

Offline Kakish

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Reaktywacja Eaos-a
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Października 2004, 14:15:48 »
Cytat: "MatEUzs"
No ale jesli w scenerii bedzie np 100 takich wagonow...to o ile spadnie FPS z porownaniu z jego starsza wersja?


Matzeus, niekoniecznie bo :
a) maxdistance - czyli optymalizacja w zaleznosci od odleglosci
b) zawsze mozna zrobic wersje lite - bez bajerow - a zawsze ta wypasiona wersja zostanie

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Reaktywacja Eaos-a
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Października 2004, 20:03:00 »
Jak wspominałem na warsztacie Z:wt:K znalazł się również wagon Eamos. Obecnie jest on na ukończeniu i najprawdopodobniej jutro, ewentualnie w niedziele bedzie już do pobrania.
Screen obecnego stanu wagonu:
http://members.lycos.co.uk/ztpoznan/ZwtK/eamos/eamos-got.jpg
www.et22.pl - zapraszam

Offline piotrek-

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
    • http://www.ts.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Reaktywacja Eaos-a
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Października 2004, 22:26:52 »
moge wiedziec, jak sie robi maxdistance
przyda sie do mojej sm31
Lokomotywa sm31: prace wstrzymane
model 100%,

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Reaktywacja Eaos-a
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Października 2004, 16:45:37 »
Cytat: "piotrek-"
moge wiedziec, jak sie robi maxdistance
przyda sie do mojej sm31


Properities elementu, zakladka User definied, wpisujesz:

MaxDist = 500

wtedy bedzie 500 metrow
Reaktywacja ?

Offline mw158979

  • Wiadomości: 209
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Reaktywacja Eaos-a
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Października 2004, 17:46:02 »
Rozumiem, ze maxDist przypisujemy oddzielnie poszczegolnym elementom modelu. Czy ktos moglby wyliczyc tutaj elemnty modelu jakiegos wagonu albo loka?
http://www.marchewa.alleluja.pl

GUI edytora scenerii (nebula) -

hunter

  • Gość
Reaktywacja Eaos-a
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Października 2004, 19:32:44 »
Wystarczy zaznaczyć poszczególne części, dać Properties->User Defined no i jazda! :P

Pozdrawiam.

Offline Kakish

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Reaktywacja Eaos-a
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Października 2004, 19:38:37 »
Cytat: "Pit"
Cytat: "piotrek-"
moge wiedziec, jak sie robi maxdistance
przyda sie do mojej sm31


Properities elementu, zakladka User definied, wpisujesz:

MaxDist = 500

wtedy bedzie 500 metrow


hmm a mi sie wydaje ze nie MaxDist a MaxDistance :)
przynajmniej na eaosie w eksporcie dzialalo :)