Autor Wątek:  Wymagania EU07  (Przeczytany 7277 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DinthKSC

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wymagania EU07
« dnia: 04 Października 2004, 11:01:06 »
Odnosnie wymagan EU07 podanych na stronce: ja gram w najnizszej dostepnej w menu rozdzielczosci (chociaz da sie w pliku konfiguracyjnym ustawic nawet 320x240) i na Rivie TNT wyciagam na duzej stacji ponad 20 fpsów, a w polach ponad 50fps.
BTW. Mysleliscie o tym zeby udostepnic EU07 na licencji GPL? Mogloby to znacznie przyspieszyc rozwoj tego dobrze zapowiadajacego sie symulatora.

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Re: Wymagania EU07
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Października 2004, 12:25:33 »
Cytat: "DinthKSC"
na Rivie TNT wyciagam na duzej stacji ponad 20 fpsów, a w polach ponad 50fps.
Cytuj


Hmmm coś mi tu nie pasuje. Chyba masz ten wynik podzielić przez 10. Napisz jakiego masz kompa, jakie stery itp. To uwierzę, ale na teraz jak podałeś to niestety wątpię. PS. Na jakiej trasie masz na stacji dużej 20FPS???? Zapuść trasę QUARK-a a wtedy napisz ile masz.

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Re: Wymagania EU07
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Października 2004, 12:44:20 »
Cytat: "DinthKSC"
BTW. Mysleliscie o tym zeby udostepnic EU07 na licencji GPL? Mogloby to znacznie przyspieszyc rozwoj tego dobrze zapowiadajacego sie symulatora.

Cytuj
Na przykład, jeśli rozprowadzacie Państwo kopie takiego programu, niezależnie czy gratisowo, czy za opłatą, musicie Państwo odbiorcy udzielić wszelkich tych praw, jakie mieliście sami. Musicie zapewnić mu również otrzymanie kodu źródłowego (lub możliwość otrzymania) oraz przedstawić niniejsze Warunki, aby mógł on poznać swoje prawa.

Cytat z tłumaczenia General Public License.

Ponieważ było to już wiele razy na forum opisane nikt się nie obrazi że odpowiem choc nie jestem autorem:
Nikt kodu nie udostępni bo ponieważ*


*patrz forum.

Offline DinthKSC

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Wymagania EU07
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Października 2004, 12:48:07 »
Cytat: "Mutopompka"
Cytat: "DinthKSC"
na Rivie TNT wyciagam na duzej stacji ponad 20 fpsów, a w polach ponad 50fps.
Cytuj


Hmmm coś mi tu nie pasuje. Chyba masz ten wynik podzielić przez 10. Napisz jakiego masz kompa, jakie stery itp. To uwierzę, ale na teraz jak podałeś to niestety wątpię. PS. Na jakiej trasie masz na stacji dużej 20FPS???? Zapuść trasę QUARK-a a wtedy napisz ile masz.

Wlasnie mowie o duzej stacji na trasie Quarka. Komp to plyta gl: Epox 8rda+, ram 256mb twinmos 333Mhz 3-2-2-2, procesor athlon barton 2500+@3200+, karta graf: riva tnt2 32mb ram. stery do grafiki nvidia detonator 61.77.

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Re: Wymagania EU07
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Października 2004, 13:25:14 »
Cytat: "DinthKSC"
Komp to plyta gl: Epox 8rda+, ram 256mb twinmos 333Mhz 3-2-2-2, procesor athlon barton 2500+@3200+, karta graf: riva tnt2 32mb ram. stery do grafiki nvidia detonator 61.77.



oki.Wszystko wporządku. Tylko jedna rzecz nie pasuje do Twego kompa. A mianowicie grafa. Ona Ci zwalnia całą wydajność kompa, ponieważ ma "Wąskie gardło" = przepustowość. Jak masz trochę kasy, to zmień grafę na ATI 9550 (około 350-400 zł) i będziesz miał więcej FPS-ów, oraz zwiększysz znacznie moc swego kompa.

PS.
Wg mnie zestaw jest OK, ale grafa do bani :(

Offline DinthKSC

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Wymagania EU07
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Października 2004, 14:17:17 »
Cytat: "Mutopompka"

oki.Wszystko wporządku. Tylko jedna rzecz nie pasuje do Twego kompa. A mianowicie grafa. Ona Ci zwalnia całą wydajność kompa, ponieważ ma "Wąskie gardło" = przepustowość. Jak masz trochę kasy, to zmień grafę na ATI 9550 (około 350-400 zł) i będziesz miał więcej FPS-ów, oraz zwiększysz znacznie moc swego kompa.

Wiem ze grafika to waskie gardlo ;), jak bym mial cos kasy to juz dawno bym sobie ja wymienil ;)

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 24
Re: Wymagania EU07
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Października 2004, 19:59:33 »
Cytat: "hejnal"

Ponieważ było to już wiele razy na forum opisane nikt się nie obrazi że odpowiem choc nie jestem autorem:
Nikt kodu nie udostępni bo ponieważ*


*patrz forum.


Ciekawe.
Ja mam jakos inne informacje.
Pozdrawiam,
Winger

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Re: Wymagania EU07
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Października 2004, 10:51:37 »
Cytat: "Winger"
Ja mam jakos inne informacje.


Ja dysponuje tylko informacjami dostępnymi na tym forum choć mogłem coś przeoczyć. W tym wątku było to poruszane:http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=1534&highlight=open+source
ale chyba staneło na tym że kod nie będzie udostępniany osobom postronnym a GPL tego właśnie wymaga.

PS Winger, jeśli rzeczywiście się myle to napisz jak jest naprawdę.

hm może rzeczywiście zadużo piszę na tym forum...

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 24
Re: Wymagania EU07
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Października 2004, 12:23:44 »
Cytat: "hejnal"
Cytat: "Winger"
Ja mam jakos inne informacje.


ale chyba staneło na tym że kod nie będzie udostępniany osobom postronnym a GPL tego właśnie wymaga.

PS Winger, jeśli rzeczywiście się myle to napisz jak jest naprawdę.

hm może rzeczywiście zadużo piszę na tym forum...


Po pierwsze; nikt nigdy nie deklarowal projektu jako open-source.
Wiec odpadaja kwestie ze cos tego 'wymaga', bo nikt nie ma prawa niczego od tworcow symulatora 'wymagac'.

Po drugie; praktycznie za pare dni kazda chetna osoba bedzie mogla kod ujrzec. Bo ja juz nic w nim robil nie bede. Chyba ze Maciek lub Marcin zmienili swoje zdanie na ten temat; jeszcze ich bede konkretnie pytal. Ale ZTCW nie maja absolutnie nic przeciwko udostepnianiu kodu; problem polegal ostatnio na tym ze kod byl rozgrzebany i ciagle modyfikowany.

Po trzecie: jesli ktos jest naprawde zainteresowany to kod mogl miec dawno. Bo niby w jaki sposob ja zdobylem kod i zaczalem cokolwiek robic?
Pozdrawiam,
Winger

Offline Duras

  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
    • http://www.motorforum.xt.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Wymagania EU07
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Listopada 2004, 16:09:56 »
Cytat: "DinthKSC"
Odnosnie wymagan EU07 podanych na stronce: ja gram w najnizszej dostepnej w menu rozdzielczosci (chociaz da sie w pliku konfiguracyjnym ustawic nawet 320x240) i na Rivie TNT wyciagam na duzej stacji ponad 20 fpsów, a w polach ponad 50fps.
BTW. Mysleliscie o tym zeby udostepnic EU07 na licencji GPL? Mogloby to znacznie przyspieszyc rozwoj tego dobrze zapowiadajacego sie symulatora.


Mialem kiedystaki sprzet i na stacji mialem 0-1 FPS na trasie nie sprawdzalem bo to by caly dzien trwalo ;)
Tramwaj fajna rzecz... www.motor.xt.pl

Oli

  • Gość
Re: Wymagania EU07
« Odpowiedź #10 dnia: 06 Listopada 2004, 17:49:29 »
Cytat: "Duras"
Cytat: "DinthKSC"
Odnosnie wymagan EU07 podanych na stronce: ja gram w najnizszej dostepnej w menu rozdzielczosci (chociaz da sie w pliku konfiguracyjnym ustawic nawet 320x240) i na Rivie TNT wyciagam na duzej stacji ponad 20 fpsów, a w polach ponad 50fps.
BTW. Mysleliscie o tym zeby udostepnic EU07 na licencji GPL? Mogloby to znacznie przyspieszyc rozwoj tego dobrze zapowiadajacego sie symulatora.


Mialem kiedystaki sprzet i na stacji mialem 0-1 FPS na trasie nie sprawdzalem bo to by caly dzien trwalo ;)


I co? Zmieniłeś kompa czy zainstalowałeś detonatory? Bo jak to pierwsze to.... :D