Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Eventy - eventlaunchery a klawisze

<< < (2/4) > >>

Benek:
Możesz do tego wszystkiego użyć tylko jednego klawisza, np. t (małe te). Robisz to tak:

--- Kod: ---node -1 0 cokolwiek1 eventlauncher x1 y1 z1 r1 t 0 okreg1 none end
event okreg1 multiple 0 none ... endevent

--- Koniec kodu ---


--- Kod: ---node -1 0 cokolwiek2 eventlauncher x2 y2 z2 r2 t 0 okreg2 none end
event okreg2 multiple 0 none ... endevent

--- Koniec kodu ---
Przy czym x,y,z to współrzędne środka obszaru o promieniu r.
  Dodano: 20 Marca 2012, 10:14:06
--- Cytat: Driver24 w 20 Marca 2012, 10:05:42 ---Czyli jak napisać eventy do takiego scenariusza by użyć dwa razy shift+1?

--- Koniec cytatu ---
Shift+1 można użyć tylko raz. Można to ominąć w sposób jaki opisałem to wyżej.

Ra:

--- Cytat: Benek w 20 Marca 2012, 10:13:17 ---Shift+1 można użyć tylko raz. Można to ominąć w sposób jaki opisałem to wyżej.
--- Koniec cytatu ---
Jeśli będzie eventlauncher zamiast keyctrl, to można wiele razy.

Benek:
A jaki kod ma taka kombinacja?

Paczkuś:
Jak ja robiłem takie myki to np. jeszcze  Szogun* nie był zarejestrowany na forum ;) Tylko, że ja często używałem literki A. Bo jak zatrąbiłem to coś mi tam się wyświetliło(np wjazd). Tak możnaby zmodyfikować niestrzeżone przejazdy, że jak nie zatrąbisz to nie zatrzymasz samochodów.
*tak dla przykładu.

Ra:

--- Cytat: Benek w 20 Marca 2012, 10:22:44 ---A jaki kod ma taka kombinacja?
--- Koniec cytatu ---
Jakoś tak:

--- Kod: ---node -1 0 cokolwiek eventlauncher x y z r 1 0 wykonaj none end
--- Koniec kodu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod