Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Eventy - eventlaunchery a klawisze

<< < (4/4)

Benek:

--- Cytat: Quark-t w 20 Marca 2012, 11:34:07 ---
--- Cytuj ---No chyba że zrobimy jakiś standard i np: połączenie radiowe to będzie r.

--- Koniec cytatu ---
To przestawisz nastawnik kierunkowy :)

--- Koniec cytatu ---
Tak, chyba że zamienimy w eventlaucherze zdarzenia miejscami. Wtedy Shift+r odpali radio i nic innego.

Quark-t:
Jeszcze raz powtarzam pytanie do @Ra, żeby nie umknęło - czy jest możliwość zamiany klawisza jawnie (t) na jego kod ASCII/dziesiętny?

Ra:

--- Cytat: Benek w 20 Marca 2012, 11:22:54 ---
--- Cytuj ---node -1 0 cokolwiek eventlauncher x y z r 1 0 wykonaj none end
--- Koniec cytatu ---
To jest wg Ra shift+1, ta 1.
--- Koniec cytatu ---
Hm, tak jest bez [Shift]. Na upartego powinno być tak:

--- Kod: ---node -1 0 cokolwiek eventlauncher x y z r 1 0 1-bez-shift 1-ze-shift end
--- Koniec kodu ---

A KeyCtrl01 to chyba taka tymczasowa proteza, bo nie działały globalne eventlaunchery.


--- Cytat: Quark-t w 20 Marca 2012, 11:34:07 ---czy byłaby możliwość zmiany klawisza na jego kod ASCII/dziesiętny? Wtedy mamy dostępną całą klawiaturę i więcej.
--- Koniec cytatu ---
Właśnie tak zrobiłem przed chwilą, ale to nie ASCII, tylko dziesiętny kod klawisza. Dla liter i cyfr pokrywa się z ASCII.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod