Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Eventy - eventlaunchery a klawisze
Benek:
--- Cytat: Quark-t w 20 Marca 2012, 11:34:07 ---
--- Cytuj ---No chyba że zrobimy jakiś standard i np: połączenie radiowe to będzie r.
--- Koniec cytatu ---
To przestawisz nastawnik kierunkowy :)
--- Koniec cytatu ---
Tak, chyba że zamienimy w eventlaucherze zdarzenia miejscami. Wtedy Shift+r odpali radio i nic innego.
Quark-t:
Jeszcze raz powtarzam pytanie do @Ra, żeby nie umknęło - czy jest możliwość zamiany klawisza jawnie (t) na jego kod ASCII/dziesiętny?
Ra:
--- Cytat: Benek w 20 Marca 2012, 11:22:54 ---
--- Cytuj ---node -1 0 cokolwiek eventlauncher x y z r 1 0 wykonaj none end
--- Koniec cytatu ---
To jest wg Ra shift+1, ta 1.
--- Koniec cytatu ---
Hm, tak jest bez [Shift]. Na upartego powinno być tak:
--- Kod: ---node -1 0 cokolwiek eventlauncher x y z r 1 0 1-bez-shift 1-ze-shift end
--- Koniec kodu ---
A KeyCtrl01 to chyba taka tymczasowa proteza, bo nie działały globalne eventlaunchery.
--- Cytat: Quark-t w 20 Marca 2012, 11:34:07 ---czy byłaby możliwość zmiany klawisza na jego kod ASCII/dziesiętny? Wtedy mamy dostępną całą klawiaturę i więcej.
--- Koniec cytatu ---
Właśnie tak zrobiłem przed chwilą, ale to nie ASCII, tylko dziesiętny kod klawisza. Dla liter i cyfr pokrywa się z ASCII.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej