Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Eventy - eventlaunchery a klawisze
Driver24:
Bry,
a nie można by było coś takiego zrobić by przypisywać wywołanie eventu przez np: shift+1 do toru, ale w tym sensie by działało tylko do eventu przypisanego do danego toru, następnie stojąc na następnym torze wywołać inny event także przez naciśnięcie shift+1 ? Wtedy moglibyśmy jedną kombinacją (np: shift+1 to wywołanie radia, odpowiedź przez radio itp) wywoływać przeróżne zdarzenia, na różnych torach.
Chyba to jakoś z sensem napisałem :P
Ra:
Ale po co, skoro możesz umieścić eventlauncher w dowolnym miejscu, z promieniem działania do 2km?
Driver24:
A promień można zmniejszyć np: do 500m?
Czyli eventlauncher działa w momencie jak wjadę w jego obręb działania?
Benek:
Tak, można manipulować promieniem:
--- Kod: ---node -1 0 (p1) eventlauncher (p2) (p3) (p4) 5.0 t 0 (p1)+ (p1)- end
--- Koniec kodu ---
Tutaj przykład kodu zwrotnicy z promieniem 5 metrów.
Dodano: 20 Marca 2012, 09:54:00
--- Cytat: Driver24 w 20 Marca 2012, 09:48:53 ---Czyli eventlauncher działa w momencie jak wjadę w jego obręb działania?
--- Koniec cytatu ---
Tak.
Driver24:
Na obrazu mamy taką sytuację:
W punkcie 1 startuję ze scenerią. Naciskam shift+1 i odpalam radyjko i zaczynam bełkotać z nastawnią.
Podjeżdżam do punktu 2 i naciskam shift+1 [?] by kontynuować rozmowę z nastawnią o pozwolenie wjazdu na szlak.
Czyli jak napisać eventy do takiego scenariusza by użyć dwa razy shift+1?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej