Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras

<< < (14/21) > >>

pol102:
Prawicie same wesołe rzeczy. Ja nie mam osobiście z tym kłopotu - 2048x2048 odwzorowuje szczegóły idealnie. Tworzenie pseudo hybryd bo coś jest ciężko zrobić, jest strzelaniem w kolano. Na teksturę przenoszę tyle ile mogę, resztę załatwi prawdopodobnie już w październiku @Ra z Normal Mappingiem, a wtedy gorzkie żale stracą jakąkolwiek słuszność.

A teraz pytanie: czy którykolwiek z Waszej dwójki widział ów model w symku?

Cesky Kretek:
Wygodniej jest zrobić model z teksturą nakładaną na całą ścianę, niż każdy element typu parapet, okno, elewacja, teksturować osobno. Fakt, że kiedyś starsze modele do MaSzyny miały tekstury o rozmiarze 256x256 i powielane fragmenty na całej ścianie, ale czasami to rozwiązanie jest niepraktyczne. Chyba, że się mylę, to proszę wyprowadzić mnie z błędu.

pol102:
Cesky, bo to zabija idee fototekstur. To po pierwsze. Po drugie przeniesienie pewnych szczegółów na teksturę dodaje jej realizmu bez konieczności zwiększania szczegółowości siatki. Normal Mapping, za który trzymam kciuki pomoże w modelowaniu i mnie i 7play4game, bo trzeba rozumieć istotę działania silnika graficznego, żeby nie popaść w przesadyzm.

Ra:
Edward (od ATS) pisał kiedyś, że przy robieniu zabudowy miejskiej nie idzie zrobić tekstur na każdy budynek, tzn. jest ich ogrom. Lepiej jest wtedy korzystać z fotomateriałów zamiast fototekstur. Polega to na tym, że wycina się fragmenty elewacji, a powtórzenia uzyskuje się poprzez zwiększenie liczby trójkątów.

pol102:
Samemu na pewno się nie da. Prawda jest taka, że na pierwszej linii zabudowy oszczędzać jakościowo nie można. Nie można. W innym wypadku łatka "symulator" odkleja się i spada na podłogę. 3 osoby pracują już w ramach projektu WW (pośrednio lub bezpośrednio) i żaden z nas, nie wpadł na pomysł by podnosić ilość TRI bo się trudno mapuje. Wyobraź sobie teraz zgrzyt jaki powstaje gdy chcemy mieć świecące okna! To by było duże "AŁA".

....
30 metrów od torów, za 10 metrowymi drzewami... tak więc jeszcze wypale normal mape i finito ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod