Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras

<< < (8/21) > >>

szczawik:
Jednak to nie powód, by robić detale niewidoczne z odległości 2 metrów, a co dopiero mówić o widoku z kabiny czy samej jeździe.

pol102:

--- Cytat: szczawik w 02 Marca 2012, 17:19:06 ---Jednak to nie powód, by robić detale niewidoczne z odległości 2 metrów, a co dopiero mówić o widoku z kabiny czy samej jeździe.

--- Koniec cytatu ---
Takich detali tu nie ma.

Procesor aktualnie, już nie musi wysyłać wszystkiego do karty więc o co cały ten bałagan? Ważna jest ilość submodeli. W4 w tej wersji nie występują jakoś masowo więc tym bardziej Was nie rozumiem.

Ra:
Wyznacznik racji powinien być jeden: testy. Trzeba by zrobić kila różnych wersji i zmierzyć FPS na różnych kartach graficznych, przy sztywno ustawionych kamerach, żeby wyniki były porównywalne. Akurat pod W4 się blisko podjeżdża i mnie np. drażni, że W4 wygląda jak jakaś plama. A tych wskaźników w widoku kamery jest góra kilka (co innego np. słupy czy drzewa).

youBy:
A możesz pokazać wersję z zaokrągleniami i bez z odległości dwóch metrów z nałożoną teksturą i bez?

szogun:
120 poly, robione na "odwal się" (niezgodnie z wymiarami).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod