Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras
pol102:
--- Cytat: szogun w 02 Marca 2012, 17:40:15 ---120 poly, robione na "odwal się" (niezgodnie z wymiarami).
--- Koniec cytatu ---
Lokomotywy nikt z Was by nie okrajał z TRI, ale wskaźniki i infrastruktura ma być jak z mechanika. I argumentacja: "Bo tak".
Ra:
Skoro mamy już 2 modele, to proponuję wziąć kawałek torów (więcej na szerokość niż na TD), ustawić kilkanaście tych W4 i zdefiniować kamery. I niech każdy sobie ściągnie, odpali jedną wersję, pomierzy FPS na kolejnych kamerach, a potem to samo w drugiej.
szogun:
--- Cytat: pol102 w 02 Marca 2012, 17:51:16 ---Lokomotywy nikt z Was by nie okrajał z TRI, ale wskaźniki i infrastruktura ma być jak z mechanika. I argumentacja: "Bo tak".
--- Koniec cytatu ---
Okrajam, inna sprawa że dobry modelarz załatwi sprawę wydajności porządnym LODem, a tu teoretycznie nie ma on sensu.
youBy:
Twoja argumentacja jest na podobnym poziomie, dlatego proszę o screeny dwóch wersji, aby móc porównać i ocenić. Wspominasz o zaokrąglonych narożnikach, jednak nie jestem w stanie ich dostrzec na podanym przez Ciebie zrzucie ekranowym. Rób, co chcesz, ale chciałbym móc powiedzieć: „warto zrobić ten wskaźnik na 1500 trójkątów”…
Mytnik:
@Pol też jestem za tym aby nie "dziadować" tak na trójkątach ale ten model ma moim zdaniem dużo za dużo poly. Dla przykładu, około 1.3k poly ma Top nad którą obecnie pracuje.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej