Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras

<< < (7/21) > >>

pol102:

--- Cytat: youBy w 02 Marca 2012, 14:16:23 ---No to pokaż, dlaczego się nie da.

--- Koniec cytatu ---
Bo narożniki są zaokrąglone. Jak lubisz kanciate to zmieńmy nazwę na GRA bo do symulatora to nie pasuje.

AtapiCl:
Twoja argumentacja mnie nie przekonuje. Nie dziedzicz tego od Q.

pol102:

--- Cytat: ZiomalCl w 02 Marca 2012, 16:50:30 ---Twoja argumentacja mnie nie przekonuje. Nie dziedzicz tego od Q.

--- Koniec cytatu ---

--- Cytat: Ra w 01 Marca 2012, 22:27:52 ---[...]To, co się nam wydaje, niekoniecznie musi się sprawdzać w praktyce. Czasy, gdy współrzędne wierzchołków były wysyłane do karty graficznej w każdej ramce i uzysk wydajności był na redukowaniu trójkątów minęły już bezpowrotnie.

--- Koniec cytatu ---
Tak sobie pisz. Przestudiuj wypowiedź @Ra.

Benek:
Tak to już jest, że istnieje gra pomiędzy jakością a wydajnością. Odwieczny problem - nie tylko MaSzyny. Za 10 lat będą mocniejsze kompy to i będzie się jakość modeli zwiększać.

ABu:
Postuluję opracowanie oficjalnego stanowiska dot. złożoności obiektów i opublikowanie w wytycznych dla twórców. Póki co - wydaje mi się że wszyscy mają rację i jakoś to musimy pogodzić.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod