Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras
pol102:
--- Cytat: youBy w 02 Marca 2012, 14:16:23 ---No to pokaż, dlaczego się nie da.
--- Koniec cytatu ---
Bo narożniki są zaokrąglone. Jak lubisz kanciate to zmieńmy nazwę na GRA bo do symulatora to nie pasuje.
AtapiCl:
Twoja argumentacja mnie nie przekonuje. Nie dziedzicz tego od Q.
pol102:
--- Cytat: ZiomalCl w 02 Marca 2012, 16:50:30 ---Twoja argumentacja mnie nie przekonuje. Nie dziedzicz tego od Q.
--- Koniec cytatu ---
--- Cytat: Ra w 01 Marca 2012, 22:27:52 ---[...]To, co się nam wydaje, niekoniecznie musi się sprawdzać w praktyce. Czasy, gdy współrzędne wierzchołków były wysyłane do karty graficznej w każdej ramce i uzysk wydajności był na redukowaniu trójkątów minęły już bezpowrotnie.
--- Koniec cytatu ---
Tak sobie pisz. Przestudiuj wypowiedź @Ra.
Benek:
Tak to już jest, że istnieje gra pomiędzy jakością a wydajnością. Odwieczny problem - nie tylko MaSzyny. Za 10 lat będą mocniejsze kompy to i będzie się jakość modeli zwiększać.
ABu:
Postuluję opracowanie oficjalnego stanowiska dot. złożoności obiektów i opublikowanie w wytycznych dla twórców. Póki co - wydaje mi się że wszyscy mają rację i jakoś to musimy pogodzić.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej