« Odpowiedź #28 dnia: 21 Stycznia 2012, 22:10:32 »
@Sawi i tu właśnie dochodzimy do najważniejszego momentu. "Jakie drugie życie??". Przecież to sterta metalu z dodatkami drewna itp. Właśnie w ten sposób myśli złomiarz i każdy kto chce zarobić, sympatyk kolei natomiast widzi w tym coś więcej -i to się chwali. Tylko rzeczywistość jest brutalna i to, że ktoś widzi w tych pojazdach coś więcej niż tylko sumę składników często nie ma realnego wpływu na to co się z nimi stanie. Ile lokomotyw, prawdziwych perełek przecież poszło pod palnik… Skoro dopuszczono do zniszczenia zabytkowych niejednokrotnie maszyn to kto się będzie przejmował kilkoma wagonami? Dla sporej grupy ludzi przykre ale prawdziwe.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76