Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Uruchomienie symulatora z określoną nastawą hamulca

<< < (2/5) > >>

EU07-457:
Jest to temat niewątpliwe ciekawy, ale i zarazem bardzo złożony i zagmatwany. Problem (a może i szczęście) w tym, że nie ma już jednej kolei, na której obowiązują ściśle określone przepisy. "Długa lokomotywa" jest stosowana w Cargo i prawdę mówiąc nie wiem, czy gdzieś jeszcze. Przykładowo Hagans jeździ wszystko na "G", nie wiem jak u innych przewoźników. Odzwierciedlenie rzeczywistości w symulatorze wydaje się być w tym konkretnym temacie niemożliwe, gdyż musielibyśmy wiedzieć jakie nastawy hamulca stosuje konkretny przewoźnik i na jakich przepisach się de facto opiera.
Nawiasem mówiąc droga hamowania prawie 1000 metrów z prędkości 80 km/h jest zdecydowanie za długa. Taki skład zatrzymuje się w granicach 500 - 600 metrów stosując hamowanie nagłe, a jak dobrze "trzyma", to nawet i mniej. Problem może być później, bo może się okazać, że po takim hamowaniu mamy już nie jeden, a dwa lub więcej składów i niepotrzebnie tylko przysporzymy sobie dodatkowej roboty ;)

Mihau:
Zapomniałem o najważniejszym. Nie hamowałem nagłym tylko upuściłem z PG do około 0,37jest to tak jak by trzecia pozycja kranu w helmucie. Trochę zamieszania wprowadziłem.

youBy:

--- Cytat: EU07-457 w 29 Grudnia 2011, 09:31:26 ---Jest to temat niewątpliwe ciekawy, ale i zarazem bardzo złożony i zagmatwany. Problem (a może i szczęście) w tym, że nie ma już jednej kolei, na której obowiązują ściśle określone przepisy. "Długa lokomotywa" jest stosowana w Cargo i prawdę mówiąc nie wiem, czy gdzieś jeszcze. Przykładowo Hagans jeździ wszystko na "G", nie wiem jak u innych przewoźników. Odzwierciedlenie rzeczywistości w symulatorze wydaje się być w tym konkretnym temacie niemożliwe, gdyż musielibyśmy wiedzieć jakie nastawy hamulca stosuje konkretny przewoźnik i na jakich przepisach się de facto opiera.
--- Koniec cytatu ---
Nazwa przewoźnika po małpie plus do tego w oddzielnych plikach kryteria doboru nastawy? :)
PMT beczki chyba ciągle przywozi na G, DBSRP jeździ na P, o reszcie nie mam pojęcia. Co ciekawe, PR też prowadziłyby pociągi towarowe na P :)

mechatronik:
Z tymi nastawami hamulca to jest tak, że instrukcja co innego i pracownicy co innego ;). Każdy robi jak mu pasuje i nikt się tego nie czepia. Za rewidenta zawsze pytałem się maszynisty czy życzy sobie szybko czy wolnodziałające. Ogólnie nastawa szybkodziałajaca (5 za lokiem na G reszta na P) jest kłopotliwa bo po zmianie czoła należy de facto wykonać próbę szczegółową hamulca a do tego nikt się zbytnio nie garnie… Rail Polska, Lotos Kolej w instrukcjach mają zapis o nastawach tak jak w CARGO, z Hagansem to jak znajdę instrukcję to dokładnie powiem co i jak. FPL jeździ na nastawie P, CTL/DB Shenker/ITL z moich obserwacji jeżdżą jak im dźwignie opadną ;)

MichałŁ:
W moich stronach Cargo jeździ z węglowymi wahadłami na G (40 węglarek ok 3200T).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod