Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Warszawski Węzeł Kolejowy
guest4368:
Szlakowa jest tam chyba 120km/h, kible jednak jeżdżą 100km/h. Poza tym i tak się zatrzymują na przystanku.
Znalazłem wątek ze zdjęciami "starej" Warszawy Wileńskiej, sprzed przebudowy:
http://kolejkamarecka.pun.pl/viewtopic.php?id=417&p=1
W załączniku nieoteksturowana wiata w symku. Problemów z eksportem brak.
Układ torowy stacji Wołomin. Mój pierwszy większy wyczyn w 3ds max. W rzeczywistości odległość między zwrotnicą 1 a 40 wynosi 1550m, mi wyszło w symku 1560m. Cyba dobrze jak na pierwszy raz (szczególnie, że w maszynie rozjazdy nie do końca odpowiadają rzeczywistym)? Będzie wreszcie gdzie wstawić model budynku.
JONIN_EZT:
--- Cytat: james.szczesny w 12 Czerwca 2012, 12:01:22 ---Szlakowa jest tam chyba 120km/h, kible jednak jeżdżą 100km/h. Poza tym i tak się zatrzymują na przystanku.
Znalazłem wątek ze zdjęciami "starej" Warszawy Wileńskiej, sprzed przebudowy:
http://kolejkamarecka.pun.pl/viewtopic.php?id=417&p=1
W załączniku nieoteksturowana wiata w symku. Problemów z eksportem brak.
(...)szczególnie, że w maszynie rozjazdy nie do końca odpowiadają rzeczywistym)? (...)
--- Koniec cytatu ---
Gdyby nie odpowiadały to by nie było sensu w ogóle tras do symka budować. Jedynie co może być nie tak do dokładności po przecinku.
Przykładowo długość rozjazdu 1:12-500: 41m skrypty i inc, w rzeczywistości 41,57m [chyba, że to jest uwzględnione]
Ra:
--- Cytat: JONIN_EZT w 12 Czerwca 2012, 18:05:59 ---Gdyby nie odpowiadały to by nie było sensu w ogóle tras do symka budować.
--- Koniec cytatu ---
No właśnie nie odpowiadają.
Najpopularniejsze rozjazdy 33.230m geometrycznie składają się z trzech odcinków długości 16.615m, z których dwa są współliniowe, a trzeci jest odchylony w proporcji 1:9. Gdyby przyjąć, że odchylenie jest dalej prostoliniowe (a przecież może być też kontynuowany łuk), to w odległości 34m od początku rozjazdu środek toru odchylonego powinien znajdować się w odległości (34m-16.615m)/9=1.931m. Tak mniej więcej jest w aktualnie używanych rozjazdach. Jednak początek rozjazdu nie pokrywa się z początkiem iglic - są one przesunięte o 1.5m oraz 1.468m względem początku rozjazdu. Gdyby dla rozjazdu 34m liczyć od początku iglic, to styczna toru odchylonego przecinała by tor prosty gdzieś pomiędzy 15.115m a 15.147 od początku iglic. Oznacza to, że w odległości 34m od początku iglic proste przedłużenie toru odchylonego powinno być w odległości 2.094 do 2.098m, czyli jakieś 16cm dalej.
matfre96:
Cześć. Generalnie ustaliłem wstępną kolejność prac nad scenerią. Pierwsza wersja będzie zawierała obszar od 1 do 3 przez 2. Następna część to będzie węzeł 5. Kolejna w planie jest łącznica D29-449 do 4 (a może nawet dalej). Następnie linia do 6, 7, a na końcu stacja 8. Teraz poszukujemy wszelkich planów linii:
* D29-006
* D29-021
* D29-029
* D29-449
Legenda:
1. Warszawa Wileńska
2. Zielonka
3. Wołomin
4. Warszawa Wschodnia
5. Tłuszcz
6. Łochów
7. Małkinia
8. Wyszków
Niedługo możecie się spodziewać screenów.
guest4368:
Układ torowy stacji Wołomin. Tory razem z bocznicami położone są do przystanku Słoneczna. Pozostało tylko w pewnych miejscach dobrać tekstury podsypki. Następny krok: położyć sieć trakcyjną.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej