Autor Wątek:  Wagon 408W  (Przeczytany 7569 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline D1Accord

  • Wiadomości: 102
  • Maszynista w Icc.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wagon 408W
« dnia: 29 Listopada 2011, 21:57:26 »
Witam.
Niechciałbym wyjść na całkowitego ciemniaka bo już trochę orientuje się w maszynie ale napotkał mnie problem który był zreszta omawiany ale ja mimozaleceń nieuzyskałem efektu ale że jest to zapewne z mojej winy prosiłbym o poradę co robie źle a mianowicie ładunek drewno albo kable w wagonie 408W stoi poziomo. Zmienilem na exe w rainsted "ustawienia - opcje wybranego exe" na najnowsze eu07 231 exe. Ale to nic nie dało, a zapewne skoro inni niemają takiego problemu to coś namieszałem. Prosiłbymo poradę i niebęde zawracał głowy:) Pozdrawiam

Wiadomość mogłaby brzmieć:
"Ładunek drewno albo kable w wagonie 408W stoją pionowo. Zmieniłem w rainsted "ustawienia - opcje wybranego exe" na najnowsze eu07 231 exe, ale to nic nie dało. Prosiłbym o poradę. Pozdrawiam"

Następnym razem włóż proszę nieco więcej wysiłku w napisanie i sprawdzenie wiadomości.
ABu
« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2011, 09:57:16 wysłana przez ABu »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Listopada 2011, 22:05:52 »
Chyba pionowo?;) Screen i pierwszy akapit pliku t3d ładunku zapodaj.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline D1Accord

  • Wiadomości: 102
  • Maszynista w Icc.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Listopada 2011, 23:24:06 »
Loading - text model: dynamic\pkp\408w_v1\408w.t3d
dynamic\pkp\408w_v1\5337710-6.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\408w_v1\kable.t3d
dynamic\pkp\408w_v1\kabel.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\408w_v1\408wa.t3d
dynamic\pkp\408w_v1\5337712-3.tga

Czy o to chodziło?

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Listopada 2011, 23:31:50 »
W tym samym dziale masz temat dotyczący tego samego: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19930.0.html ...

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Listopada 2011, 23:34:16 »
Benny przecież on o tym wie :).
Witam. napotkał mnie problem który był zreszta omawiany ale ja mimozaleceń nieuzyskałem efektu ale że jest to zapewne z mojej winy prosiłbym o poradę co robie źle
@D1Accord możesz jeszcze spróbować usunąć e3d ładunków i wczytać ponownie. Jak to nie pomoże, to umieść potem całego loga w załączniku.
« Ostatnia zmiana: 29 Listopada 2011, 23:43:19 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Listopada 2011, 06:48:39 »
...
Czy o to chodziło?
Chodziło mi o to, żebyś otworzył plik kable.t3d w notatniku i pokazał mi pierwsze kilka linijek, do słowa numverts.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline D1Accord

  • Wiadomości: 102
  • Maszynista w Icc.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Listopada 2011, 07:37:27 »
Już się poprawiam:


Parent: none
Type: Mesh
Name: banan
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: replacableskin
maxdstance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
          1 0 0 0
          0 1 0 0
          0 0 1 0
          0 0 0 1
NumVerts: 0

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #7 dnia: 30 Listopada 2011, 07:40:47 »
Spróbuj zamienić:
Anim: false na:
Anim: true Zapisz plik i odpal symulator.

Offline D1Accord

  • Wiadomości: 102
  • Maszynista w Icc.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #8 dnia: 30 Listopada 2011, 08:16:28 »
Benku teraz po zmianie to dopiero się dzieją dziwne żeczy bo jak wyjde z loka i stoje daleko od składu to jest wszystko dobrze ładunek umieszczony prawidłowo ale jak podchodze bliżej przekręca sie samoczynnie do pionu. A musiałem zmienić na true w dwóch miejscach bo nie było efektu.

//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: banan
Anim: true
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: replacableskin
maxdstance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
          1 0 0 0
          0 1 0 0
          0 0 1 0
          0 0 0 1
NumVerts: 0

//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: banan
Type: Mesh
Name: Tube03
Anim: true
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: kabel
MaxDistance: 400
MinDistance: 80
Transform:
           3.2914e-007 0.17365 0.984807 0.0
           -1.0 8.07536e-007 1.91826e-007 0.0
           -7.61957e-007 -0.984807 0.17365 0.0
           0.0 -0.000179291 0.0 1.0
NumVerts: 684
Pozdrawiam

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #9 dnia: 30 Listopada 2011, 08:28:15 »
Znajdź jeszcze linijkę name: box01 i 2 linijki wyżej zamień parent: none na parent: banan i dopisz też to true w odpowiednim miejscu. Powinno być już ok.
@Patrykos, możesz to poprawić i dać do publikacji działającą wersję?
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline D1Accord

  • Wiadomości: 102
  • Maszynista w Icc.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #10 dnia: 30 Listopada 2011, 08:37:34 »
A tą linijkę name: box01 mam szukać w pliku kable t3d.?

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #11 dnia: 30 Listopada 2011, 08:42:15 »
Tak.
Przy drewnie będzie niemal to samo do poprawy.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline D1Accord

  • Wiadomości: 102
  • Maszynista w Icc.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #12 dnia: 30 Listopada 2011, 14:25:03 »
Zmieniłem na taki zapis ale to nic niedało czy cos żle wpisałem niebardzo rozumiem zapis box 01 czy to jest ten fragment między kreskami?

//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: banan
Type: Mesh
Name: banan
Anim: true
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: replacableskin
maxdstance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
          1 0 0 0
          0 1 0 0
          0 0 1 0
          0 0 0 1
NumVerts: 0

//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: banan
Type: Mesh
Name: Tube03
Anim: true
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: kabel
MaxDistance: 400
MinDistance: 80
Transform:
           3.2914e-007 0.17365 0.984807 0.0
           -1.0 8.07536e-007 1.91826e-007 0.0
           -7.61957e-007 -0.984807 0.17365 0.0
           0.0 -0.000179291 0.0 1.0
« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2011, 18:27:32 wysłana przez Żuk »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #13 dnia: 30 Listopada 2011, 16:10:33 »
Niepotwierdzam. Exe 231.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline D1Accord

  • Wiadomości: 102
  • Maszynista w Icc.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #14 dnia: 30 Listopada 2011, 17:28:05 »
Więc nierozumiem o co chodzi. Jak stoje daleko od składu jest oki.

A jak podchodzę bliżej dzieje sie tak exe 231 chyba że źle zmieniam exe??


Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Listopada 2011, 17:52:07 »
Bo ładunek ma fazy lod i w większej odległości wyświetla się uproszczony submodel tube03. Z bliska wyświetla się submodel box01.
Weź teraz zmień wpis przy bananie z powrotem na taki:
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: banan
Anim: true
i użyj opcji szukaj w notatniku, znajdź box01 i popraw akapit na taki:
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: banan
Type: Mesh
Name: Box01
Anim: true
Prościej już nie potrafię tego opisać.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline D1Accord

  • Wiadomości: 102
  • Maszynista w Icc.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #16 dnia: 30 Listopada 2011, 18:14:42 »
Jesteś wielki:) Bardzo dziękuje. Sorki że tak zawracałem głowę ja jak narazie dopiero się zagłębiam w tajniki maszyny.
Czyli w przypadku drewna muszę zrobić to samo?
Pozdrawiam i temat można będzie zamknąć.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #17 dnia: 30 Listopada 2011, 18:18:37 »
Czyli w przypadku drewna muszę zrobić to samo?
Skoro zagłębiasz się w tajniki MaSzyny, to spróbuj i się przekonasz. Najprawdopodobniej tak.

Offline D1Accord

  • Wiadomości: 102
  • Maszynista w Icc.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wagon 408W
« Odpowiedź #18 dnia: 30 Listopada 2011, 18:37:26 »
Z drzewem także sie udało.
Jeszcze raz dzieki za pomoc. Temat do zamknięcia.