Opiszę krok po kroku jak to robię. Nadal mam błędy.
1. Chcę oteksturować sobie teren pod most.
2. Klikam prawym przyciskiem myszy i daję Clone.
3. Wyskakuje okienko, sklonowany obiekt będzie miał nazwę Plane16. Pierwotny ma Plane01. Potwierdzam klona OK.
4. Plane16, czyli klona, konwertuję: Convert to Editable Mesh.
5. Zaznaczam sobie na klonie interesujące mnie fragmenty, które chcę oteksturować, następnie wciskam Edit -> Select Invert dzięki temu zaznaczą mi się pozostałe elementy (te czerwone). Wciskam Delete na klawiaturze i usuwam zaznaczony teren.
6. Zaznaczam teraz obiekt pierwotny, Plane01. Convert to Editable Mesh, następnie zaznaczam fragmenty, które chcę usunąć (pod nimi są obiekty z Plane16). Usuwam je Deletem.
7. Fragment ujęty w prostopadłościan to już tylko Plane16, reszta to Plane01.
8. Na tak przygotowany Plane16 nakładam teksturę, mapuję i wygładzam.
9. Przy eksporcie jest upa blada...