Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (128/138) > >>

Ra:
Pewnie jest istotna kolejność trójkątów w submodelu.

Stele:
Czyli plany bliższe kamerze muszą być niżej w t3d i powinno być ok? Jest sens się z tym męczyć w notatniku, czy e3d i tak sobie scali submodele z wyzerowanym transformem, bez animacji i z tą sama teksturą?

Sawi:
Z tego zrozumiałem e3d wygeneruje się prawidłowe nawet jeśli w t3d nie wpiszesz w animacji true.

szogun:
Jesli by sie z tym bawic to nie jest duzy problem. Wyeksportowac dwa submodele z tak samo ustawionym pivotem, a pozniej dokleic zarowke przed albo za kloszem sumujac numverts.

danniel:
Robię teren przy użyciu skryptowych nasypów. W programie wygląda dobrze, w symku już nie. Bawiłem się wszystkimi opcjami w Surface Properties bez skutku. Zauważyłem, że normalne są dziwnie wyciągnięte w porównaniu do normalnych w zwykłym plejnie. Jak to zmienić?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod