Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (129/138) > >>

joey:
Nie wiem na ile to poprawne, ale ja w takiej sytuacji bym zmerge'owal i zweldowal, jesli to jeszcze nie zostalo zrobione, nastepnie zaznaczyl wszystkie polygony obiektu, uzyl modyfikatora smooth i zaznaczyczyl jedna smooth grupe dla wszystkich polygonow.

danniel:
Po eksporcie do scm efekt jest mizerny. Jednak jest na to sposób, t3d nie obsługuje wektorów normalnych ;D

MaciejM:
To już przestało być śmieszne. 3ds przy łączeniu torów flexem i jednoczesnym używaniu Snaps Toggle (Vertex) przy "kończeniu" robienia flexa robi minimalną dziurkę, która powoduje wykolejenie składu. Nie można nawet później ręcznie połączyć torów (punktów końcowych) żeby połączyć tory.

Stele:
Utworzyłem sobie dwa splajny z dziurą. Przesunąłem punkt jednego z nich ze snapem do drugiego. Dziury nie widać. Przy tworzeniu skryptami też mi dziury nie robi. Jakieś szczególne warunki masz?

MaciejM:
1) Miejsce jest położone daleko od środka punktu 0,0,0. 2) Tor "czerwony" do którego chcę przyczepić tor biały ma punkt końcowy, którego współrzędne X/Y mają wartości do trzech cyfr po przecinku.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod