Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (117/138) > >>

eu07-001:
Tworzyłeś ten tor klikając na koniec zwrotnicy, czy najpierw go umieściłeś, a później obracałeś i dosunąłeś do rozjazdu?

matfre96:
Stworzyłem ten tor klikając na koniec rozjazdu.

eu07-001:
Coś mi się wydaje, że skrypty automatycznie resetują obrót w trakcie wstawiania, ale nie dam sobie ręki uciąć. Będę mógł dopiero później to sprawdzić.

Cesky Kretek:
Udało mi się stworzyć model w Google SketchUp, oteksturować go, następnie wyeksportować do 3DS Maxa i przy użyciu skryptów stworzyć t3d. Mógłbym napisać drobny poradnik jak przekonwertować .skp -> .t3d, ale w zasadzie zbyt wielkiej filozofii nie ma. Z racji tego że dopiero uczę się modelowania, całość zajęła mi około 2h wraz z metodami prób i błędów przy eksportach i przenoszeniach tekstur. Model stworzony od zera - jeśli laik potrafi szybko ogarnąć SketchUp'a, to podejrzewam że dużo osób nieogarniających 3DSMaxa może spróbować swoich sił w darmowym SketchUpie.

Ra:
A co mu się stało w ściany?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod