Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (98/138) > >>

Ra:
Sprawdź, czy trójkąty nie wystają za mocno poza siatkę kwadratów kilometrowych. Jeśli będą wystawać bardziej niż 100m, to mogą być automatycznie dzielone na mniejsze, co może produkować nieprawidłowe wektory normalne w punktach podziału.

Sawi:
Coś mi świta, że W Drawinowie było podobnie z powodu podwójnych trójkątów terenu. @dejotzbych poprawił też tam oświetlenie.

Siecool:
Teren jest pojedyńczy, sprawdziłem przed momentem. @Ra w jaki sposób to najlepiej sprawdzić? Czy podział trójkątów przez program zostawia ślad na widoku wireframe (pod F7 w debugmode)?

Ra:
Tak, widać na wireframe, w szczególności w widoku z wysoka teren powinien pojawiać porcjami, odpowiadającymi kwadratom kilometrowym. Można też sobie zapisać przetworzony teren do E3D, w którym każdy kwadrat będzie oddzielnym submodelem. Ale chyba jeszcze nie ma narzędzia do przetworzenia E3D z powrotem na trójkąty terenu...

ISDR:
Zaznacz obiekt i przejdź na "Modfiy". Następnie kliknij face i zaznacz wszystkie trójkąty.
Kliknij Clear All i wybierz jedną dla wszystkich trójkątów Smoothing Groups(np. 1).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod