Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (99/138) > >>

Siecool:
Ten wariant też próbowałem, pewien postęp to daje, ale szału nadal nie ma - da sie jakoś wyrównać oświetlenie tych trójkątów?

@Ra: patrząc po wireframe i porównując z 3ds maxem nie widzę żadnych różnic...

Rozi:
Spróbuj takiego tricku. Editable poly -> Zaznaczanie vertexów -> CTRL+A -> Opcja Weld (wciskasz ten kwadracik obok przycisku) i dajesz zasięg, nie wiem, 1 metr.

pol102:
Można jeszcze wyrywać trójkąty z siatki detach'em, korygować smooth, a potem atache'ować.

Siecool:
@Rozi: Owszem, poniekąd rozwiązuje to problem, tylko to jest jak wylanie dziecka z kąpielą tj. likwiduje mi wszystkie rowy na terenie, bo mają szerokość 1 m. Z kolei zastosowanie mniejszego zasięgu weldowania nic nie daje... :/

@pol102: co masz na myśli mówiąc korygować smooth? Nadawać inną grupę takiemu trójkątowi?

pol102:
Korygowanie: albo ustawienie innej grupy, albo clear. Powinno pomóc, bynajmniej ja z takiej opcji korzystam jak robię budynki.

"Bynajmniej" to nie "przynajmniej".
ABu

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod