Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (62/138) > >>

Benek:
Chyba się nie zrozumieliśmy. Miało być dokładnie. Poza tym obiekt jest zwarty, tzn. jest po połączeniu "Attach".

matek123:
Jak dasz banana w punkcie 0 0 0 w .maxie ze scenerią, zrobisz hierarchię. Napiszesz .inc dla skały, i w pliku scenerii dasz wpis z pozycją 0 0 0, to według  minie powinno być dobrze.

szczawik:
No to nie jest najlepsze rozwiązanie, bo wtedy każda osoba korzystająca z tego .inc'a ten obiekt będzie miała "gdzieś tam", a nie w punkcie wstawiania .inc . @Benek, zapisz sobie położenie tego obiektu. Potem en swój obiekt wyśrodkuj, następnie "Convert to Editable Mesh" i eksport za pomocą skryptu do .t3d . Zrób plik .inc i wstaw go sobie na scenerię korzystając z zapisanych współrzędnych.

matek123:
A to przepraszam, za zamieszanie, myślałem, że tak będzie dobrze.

Ra:

--- Cytat: Benek w 18 Stycznia 2012, 20:22:45 ---Zrobiłem sobie obiekt, który ma widocznie za dużo trójkątów, bo exe jest słabe i muli.

--- Koniec cytatu ---
Nie żadne EXE jest słabe, tylko nie zrobi za Ciebie optymalizacji. Jak wstawisz milion obiektów do scenerii, to będzie renderować każdy osobno, nawet jeśli każdy będzie pojedynczym trójkątem. To tak jakbyś płacił za samochód jednogroszówkami i się dziwił, że nie da się ich policzyć w minutę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod