Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (57/138) > >>

szogun:
W sensie że chcesz obrócić teksturę? Po przejściu do Unwrap UVW -> Edit zaznaczasz wierzchołki, dajesz Rot +90 (czy jakoś tak, w każdym razie jest w prawym dolnym rogu okna) i później ustawiasz tex. Jeśli chcesz dokładny opis to jest tutaj - http://sigman.kolej.org.pl/kurs-3dsmax/07b.html tylko że ciut inaczej @Sigman to zrobił.

Benek:

--- Cytat: szogun w 14 Stycznia 2012, 22:43:28 ---W sensie że chcesz obrócić teksturę?

--- Koniec cytatu ---
Tak, aczkolwiek chodziłoby mi o to, by nie robić masowo wszystkiego o 90 stopni, gdyż kawałek do zmapowania wygląda tak:

szogun:
To jest gruba misja. Nie mam na laptopie 3DS'a więc dzisiaj zbytnio nie pomogę. Najprościej (ale pracochłonnie) chyba będzie zaznaczać poszczególne płaszczyzny i obracać je w Unwrap UVW.

Benek:
No tak, tylko że ja na razie nawet nie mogę ustawić, by w Unwrap widzieć teksturę. Obiekt jest :P

szogun:
Prawy górny róg jest lista, rozwijasz ją i wybierasz tex.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod