Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (50/138) > >>

szczawik:
W okienku kopiowania zmień "Instance" na "Copy". A tak w ogóle, to tam musi być strasznie dużo trójkątów.

szogun:
Wszystko wiadomo. Jeżeli mapujesz inną teksturą coś co jest już zmapowane ma ona przypisane dwa materiały. Najprościej po sklonowaniu nałożyć "pusty" materiał na obiekt, wtedy tekstury mu się wyzerują i można nałożyć swoją. Można też było w Unwrap UVW ale z pamięci nie jestem w stanie opisać.

Benek:

--- Cytat: szogun w 07 Stycznia 2012, 16:55:47 ---Wszystko wiadomo. Jeżeli mapujesz inną teksturą coś co jest już zmapowane ma ona przypisane dwa materiały.

--- Koniec cytatu ---
Problem w tym, że w opisanej metodzie żaden materiał nie jest mapowany dwa razy. Po to jest klon, by zatkał dziurę po usuniętym kawałku pierwotnego terenu.

szogun:
Jak sklonowałeś to została na nim tekstura trawy (przy kopiowaniu nic nie znika), potem dołożyłeś kolejną przez co obiekt miał przypisane dwie tex, a skrypty tego nie trawią.

Benek:

--- Cytat: szczawik w 07 Stycznia 2012, 16:54:34 ---W okienku kopiowania zmień "Instance" na "Copy". A tak w ogóle, to tam musi być strasznie dużo trójkątów.

--- Koniec cytatu ---
To nic nie pomogło.


--- Cytat: szogun w 07 Stycznia 2012, 16:59:40 ---Jak sklonowałeś to została na nim tekstura trawy (przy kopiowaniu nic nie znika), potem dołożyłeś kolejną przez co obiekt miał przypisane dwie tex, a skrypty tego nie trawią.

--- Koniec cytatu ---
Nie chcę mi się bawić w detektywa i dochodzić, gdzie jest źle. Czy można tą teksturę na chwilę wyłączyć z terenu?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod