Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (51/138) > >>

szogun:
Zrób tak jak napisałem post wcześniej na tym co wydzieliłeś z terenu.

Benek:
Hmm, jak mi został ten mały sklonowany Plane16, to przed nałożeniem właściwej tekstury nałożyłem pustą. Nadal jest błąd. Jak to zrobić???

szogun:
Pozostaje nałożyć od nowa materiały na cały teren albo po sznurku do kłębka

--- Cytat: szogun w 07 Stycznia 2012, 16:42:57 ---Wyeksportuj sam teren do T3D i jak wywali błąd sprawdź na którym submodelu się zatrzymał. Jak już będziesz wiedział to zaznacz ten submodel w maxie i nałóż na niego nowy materiał (jak masz wolną kulkę to nałóż ten materiał na ten "błędny" submodel, dopiero potem przypisz mu teksturę).

--- Koniec cytatu ---

Benek:
Ja doskonale wiem, który to submodel. Nałożyłem na niego "wolną kulkę", następnie właściwą teksturę i to nic nie pomogło. Rozumiesz, że ja rozumiem co Ty do mnie piszesz, tylko Ci mówię, że to nie działa :P?

szogun:
Ale skoro jest błąd to gdzieś jeszcze jest taki zonk ;p

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod