Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
Benek:
Tylko że jak sklonuję, to wypadałoby mi go nie ruszać z miejsca. A wtedy mam nałożone dwa obiekty na siebie i ciężko np. obciąć cały teren, by zostawić tylko kawałek nasypu (sklonowany teren nie podświetla się).
bohunIC:
Benek napisalem ci jak to zrobic. Dwa obiekty jeden klonujesz i interesujacy obszar usuwasz w jednym a w drugim zostawiasz reszte oprocz interesujacego obiektu - tak otexturujesz to dwoma texturami i bedzie idealnie dopasowane.
Benek:
Nie mogę znaleźć SELECT INVERT.
Już jest: Edit -> Select Invert
bohunIC:
--- Cytat: Benek w 07 Stycznia 2012, 15:12:10 ---Nie mogę znaleźć SELECT INVERT.
--- Koniec cytatu ---
CTRL+I
Benek:
Robię tak jak mówił Bohun, ale jest mały problem przy exporcie. Może dlatego, że potrzebuję oteksturować więcej niż jedną sklonowaną płaszczyznę?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej