Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (48/138) > >>

Benek:
Tylko że jak sklonuję, to wypadałoby mi go nie ruszać z miejsca. A wtedy mam nałożone dwa obiekty na siebie i ciężko np. obciąć cały teren, by zostawić tylko kawałek nasypu (sklonowany teren nie podświetla się).

bohunIC:
Benek napisalem ci jak to zrobic. Dwa obiekty jeden klonujesz i interesujacy obszar usuwasz w jednym a w drugim zostawiasz reszte oprocz interesujacego obiektu - tak otexturujesz to dwoma texturami i bedzie idealnie dopasowane.

Benek:
Nie mogę znaleźć SELECT INVERT.

Już jest: Edit -> Select Invert

bohunIC:

--- Cytat: Benek w 07 Stycznia 2012, 15:12:10 ---Nie mogę znaleźć SELECT INVERT.

--- Koniec cytatu ---

CTRL+I

Benek:
Robię tak jak mówił Bohun, ale jest mały problem przy exporcie. Może dlatego, że potrzebuję oteksturować więcej niż jedną sklonowaną płaszczyznę?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod