Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (47/138) > >>

bohunIC:
Benek - wskazowka odnosnie texturowania dwoma roznymi texturami.

Masz siatke - zaznaczasz SEGMENT interesujacy cie i dajesz CLONE - zaznaczasz KLONA - CONVERT TO EDITABLE MESCH - SELECT INVERT i zaznacza ci sie wszystkie segmenty oprocz tego sklonowanego - USUWASZ je. Teraz zaznaczasz oryginal - EDITABLE MESCH i usuwasz to co sklonowales. Dzieki temu masz rozlaczone segmenty i mozesz juz uzywac roznych textur.

Prosciej mozna poprostu ''odlaczyc'' segmenty i otexturowac.

Pamietaj skrypt sie wysypie jesli jeden BOX, MODEL, SIATKA bedzie miala wiecej niz jedna texture przypisana. Mam nadzieje ze nie zamotalem tutaj ci.

Benek:

--- Cytat: bohunIC w 06 Stycznia 2012, 10:15:11 ---Prosciej mozna poprostu ''odlaczyc'' segmenty i otexturowac.

--- Koniec cytatu ---
Chodzi Ci o Editable Poly, zaznaczenie dowolnego kawałka, wciśnięcie Detach?

EDIT:
Nie umiem. Ktoś mi musi wytłumaczyć jak nałożyć teksturę na obiekt, który jest złożony z wielu płaszczyzn (siatka).

pol102:
Upraszczaj sobie działania. Zrób sobie z tego nowy obiekt i problem Ci się rozwiąże.

Benek:
Nie da się, gdyż obiekt musi być wpasowany w teren. Idealnie.

pol102:
Sklonuj sobie cały obiekt, obetnij go tylko do potrzebnego fragmentu siatki i na nowo go zmapuj.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod