« Odpowiedź #7 dnia: 28 Listopada 2011, 21:51:59 »
Pompa olejowa turbo i paliwa mają oryginalne sterowanie…
No właśnie to mnie ciekawi dlaczego po nawet krótkotrwałym przestawieniu łącznika na zasilanie paliwem załącza się silnik pompy olejowej turbo… Miałem przypadek, że silnik pompy nie działał prawidłowo i trzeba było kilkanaście razy sprawdzić jego działanie a baterie już słabe się robiły. Jako że miałem "zimny" silnik (stała już około 5h wygaszona) wyłączyłem turbo na czas sprawdzania samej pompy paliwa. Inaczej byłoby "goodbye baterie"… Dlatego zależy mi na schematach z F40PH bo chcę się paru rzeczy dowiedzieć. To co ja się dowiedziałem muszę porównać ze schematami. Na schematy od M62M nie mam co liczyć bo jest to na tyle tajna konstrukcja, że nawet maszyniści nie dostają do niej aktualnej instrukcji obsługi a warsztat Ci nic nie powie bo dostali zakaz rozmowy z maszynistami.
…a z zawieszaniem się wyłącznika sprężarki to nie znałem tej wady.
No ja się przekonałem jak mi wskazówka przewodu zasilającego (zbiornik główny) przekroczyła ostatnią wartość na skali czyli 1.6MPa… Dosłownie wtedy wyskoczyłem z lokomotywy i otwierałem zawory za zbiornikach powietrznych… Jak jej upuściłem do poziomu 0,5-0,7MPa to później już wszystko wróciło do normy. W późniejszych przypadkach jak widziałem, że zaczyna jej już odbijać zbijałem piasecznicą do ~0,7MPa.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76