Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Edycja modelu w 3ds-maxie

<< < (5/6) > >>

Sawi:
Nie wiem jak inni, ale ja nie korzystam z programu ZModeler, bo skrypty do maxa działają bez zarzutu.

matek123:
Ja przez skrypty nigdy nie importowałem.

szogun:

--- Cytat: Sawi w 18 Grudnia 2011, 16:51:52 ---Nie wiem jak inni, ale ja nie korzystam z programu ZModeler, bo skrypty do maxa działają bez zarzutu.

--- Koniec cytatu ---
Tak, tylko skrypty do importu są w devs.

Sawi:
Fakt zapomniałem o tym. @szogun ty jesteś dobry w te klocki, więc napisz od a do z co i jak z tym importowanym modelem by było raz na zawsze wiadome to dla mnie. Nie pytam Cię o to na PW czy gg dlatego, bo chce by inni też mieli szansę zakumać co i jak.

szogun:
1. Na zakładce Modele w Rainstedzie wybieramy Otwórz T3D i otwieramy.
2. Zapisujemy jako 3DS.
3. Importujemy (File -> Import 3DS) zapisany plik 3DS w Zmodelerze 1.07b.
4. Exportujemy do 3DS (File -> Export 3DS) nadpisując poprzedni plik.
5. Importujemy w 3DS Maxie (File -> Import).

Na zaimportowany model trzeba nałożyć tekstury, ustawić hierarchię, Smooth i ewentualnie pivoty.


Jeżeli robisz to przez skrypty to normalnie odpalasz ImportT3D.ms, wybierasz T3D, jak się zaimportuje to musisz każdy submodel potraktować Weldem (Convert to Editable Mesh, zaznaczanie Vertexów, Ctrl+A i szukasz opcji Weld - wpisujesz wartość 0.001 i klikasz Weld Selected).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod