Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Edycja modelu w 3ds-maxie

<< < (4/6) > >>

Benek:
Póki co sobie poradziłem, flexy dopasowują się jak ulał :)

Poprawiłem sobie w maxie układ torowy jednej starej scenerii. Wyeksportowałem ją do SCM i przy próbie uruchomienia wszystko ok. Uruchamiam, siedzę w lokomotywie, postanowiłem przelecieć się po scenerii, by zobaczyć jak mi wyszło układanie torów. Okazało się, że dolatuję kamerą do pewnej niewidocznej granicy i symulator się zawiesza, i wyłącza. Postanowiłem go przechytrzyć i wstawiłem lokomotywę na tor w kierunku którego wcześniej leciałem kamerą. Niestety exe się kaszani i symulator wyłącza się podczas uruchamiania. Log kończy się na linii:

--- Kod: ---OK
Player train init OK
textures\smuga.tga
OK
--- Koniec kodu ---
Tak jakby exe nie chciało dopuścić do tego, bym zobaczył co ja tam wstawiałem.

Ha! Znalazłem przyczynę. Powód był prosty, były to odcinki o zerowej długości wstawione w scenerii. Pytanie jest takie: Czy można z poziomu maxa podpatrzyć te zerowe odcinki, by je usunąć przed eksportem? Powstały mi one przy zabawie z Flexem ;/

szczawik:
W okienku exportu scn jest chyba opcja wyszukiwania.

ISDR:
Jeśli wiesz mniej więcej gdzie się znajduje ten zerowy flex to wokół tego miejsca zaznacz tory/ rozjazdy(wszystko co widoczne) i daj PPM->Hide Selection. Wtedy ukryjesz elementy prawidłowe a następnie zaznacz poprzez przeciągnięcie, miejsce gdzie są ukryte elementy. Wtedy powinny zaznaczyć się te niewidzialne(zerowe) flexy.
Jak usuniesz to PPM->Unhide All.

Sawi:
Chłopaki by ostatecznie rozwiać moje wątpliwości odnośnie importowania modeli t3d do maxa, zapytam Was w jaki sposób dokonywać zmian aby były widoczne w symku i czy potem się coś sypie w takim pliku po dokonaniu w nim zmian? Pytam, bo moja teoria legła w gruzach. Proszę kogoś o udzielenie odpowiedzi i napisanie od a do z jak wygląda ta kwestia. Pozdrawiam.

matek123:

* Usunąć z folderu pliki .e3d
* Za pomocą rainsteda wyeksportować do .3ds
* Zaimportować w zmodelerze
* Wyeksportować spowrotem do .3dsa
* Otworzyć w 3ds max
* Powykręcać na prawą stronę bryły
* Zrobić co się chce
* Teksturowanie, hierarchia, eksport do .t3d Jeżeli coś źle napisałem to proszę mnie poprawić.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod