Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Edycja modelu w 3ds-maxie

(1/6) > >>

Mytnik:
Witam.
To, że możemy zaimportować model do 3ds-maxa wiem. Ale czy można edytować ten model, zapisać do t3d i uruchomić bez problemów w maszynie. Na przykład chciałbym przerobić jakąs kabinkę, więc importuję model wg. tego poradnika:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,12371.msg123572.html#msg123572
Mam już model, edytuję go i co dalej? Co z hierarchią, po takim imporcie rozsypuje się? Jak z mapowaniem itd?
Czy ktoś z was edytował już w taki sposób jakiś model?

Sawi:
Jeśli chodzi o dokonywanie zmian na zaimportowanym modelu to da się to zrobić i i uruchomić w Maszynie, tylko należy pamiętać by przed jego wczytaniem  skasować e3d.

szogun:
Musisz ustawić hierarchię od nowa (wszystko co nie animowane najlepiej podpiąć pod banana), ustawić pivoty, nadać nazwy submodelom oraz nałożyć od nowa tekstury.

Mytnik:

--- Cytuj ---Musisz ustawić hierarchię od nowa (wszystko co nie animowane najlepiej podpiąć pod banana), ustawić pivoty, nadać nazwy submodelom oraz nałożyć od nowa tekstury.

--- Koniec cytatu ---
Czyli gra nie warta świeczki :)

szogun:
W sumie to tą metodą robiłem budynia, sukę, świnie, ST45 i pierwsze wersje byka które były próbami naprawienia modelu :D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod