Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Edycja modelu w 3ds-maxie

<< < (2/6) > >>

Rudzik:
Od nowa mapować? Bo wystarczy wrzucić teksturę do materiałów i przypisać do modelu, a mapowanie zostaje stare. Ogólnie kilka - kilkanaście minut roboty. Ze wszystkim to pół godziny (zależy od modelu) i model jest OK. Jak zapiszesz *.3ds to już nie musisz tego robić.

szogun:
Polecam kabinę siódemki i takie zabiegi, na pewno nie kilkanaście minut ;P


--- Cytat: Kacu w 18 Listopada 2011, 17:13:09 ---Jak zapiszesz *.3ds to już nie musisz tego robić.

--- Koniec cytatu ---
*.max

Rudzik:
Ja pisałem w kierunku modelu zewnętrznego, to to ject chwila. Co do kabiny, to fakt, jest trochę zabawy, nie tyle z mapowaniem co z hierarhią. Bawiłem się z kabiną SU46. Ale Mytnik przejawia objawy słomianego zapału, bo zabawa z modelami nie jest taka prosta ;)
No i właśnie nie byłem pewien rozszerzenia, dzięki Bartek.

Benek:
Mam takie problem, mam zwrotnice i kawałek odcinak prostego. Muszę zwrotnicę i tą prostą połączyć łukiem. Tworzę łuk, łączę się z prostą, ale źle mam dobrane parametry łuku, więc w konsekwencji nie dociągam się do zwrotnicy. Jak to rozwiązać?

AtapiCl:
Flexa użyj :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod