Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Model kosza. Jakość a wydajność
Benek:
Kosz.
szczawik:
--- Cytat: PanMechanik w 04 Listopada 2011, 17:44:16 ---Ale jest możliwość poprawienia tego? Liczę się z tym, że na to potrzeba czasu i chęci, ale istnieje taka możliwość?
--- Koniec cytatu ---
Tak, na dodatek jest to bardzo proste.
szogun:
O ile masz tą samą średnicę koła. Chyba że mówimy o importowaniu każdego modelu do 3dsa...
krzyk4m:
Skorzystaj z modyfikatorów aby usunac zbedne poligony... modyfikator: optymize.
Jakby co to wal na gadu: 4717912
----
http://img263.imageshack.us/img263/3930/render1439.jpg
Ra:
Modele powinny po pierwsze dobrze wyglądać, po drugie mieć minimalną ilość submodeli, po trzecie nie powinny mieć niewidocznych trójkątów. Jeśli chcesz sprawdzić wpływ na wydajność, to wstaw "las" modeli i polataj w jego pobliżu. A ewentualnie ustaw sobie kamery, a następnie w kolejnych uruchomieniach zagęszczaj modele i notuj zmianę FPS dla poszczególnych kamer. Przy czym jeszcze FPS powinien być rzędu 20-50 i nie powinno się włączać slowmotion (albo trzeba je wyłączyć z poziomu INI).
Docelowo chcę jeszcze zrobić tak, żeby proste modele były łączone w sektorze w jedną siatkę. Dla jednego kosza jest to nieopłacalne, ale przy kilkudziesięciu może być już drobna różnica.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej