Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Model kosza. Jakość a wydajność

<< < (2/3) > >>

Benek:
Kosz.

szczawik:

--- Cytat: PanMechanik w 04 Listopada 2011, 17:44:16 ---Ale jest możliwość poprawienia tego? Liczę się z tym, że na to potrzeba czasu i chęci, ale istnieje taka możliwość?

--- Koniec cytatu ---
Tak, na dodatek jest to bardzo proste.

szogun:
O ile masz tą samą średnicę koła. Chyba że mówimy o importowaniu każdego modelu do 3dsa...

krzyk4m:
Skorzystaj z modyfikatorów aby usunac zbedne poligony... modyfikator: optymize.
Jakby co to wal na gadu: 4717912
----
http://img263.imageshack.us/img263/3930/render1439.jpg

Ra:
Modele powinny po pierwsze dobrze wyglądać, po drugie mieć minimalną ilość submodeli, po trzecie nie powinny mieć niewidocznych trójkątów. Jeśli chcesz sprawdzić wpływ na wydajność, to wstaw "las" modeli i polataj w jego pobliżu. A ewentualnie ustaw sobie kamery, a następnie w kolejnych uruchomieniach zagęszczaj modele i notuj zmianę FPS dla poszczególnych kamer. Przy czym jeszcze FPS powinien być rzędu 20-50 i nie powinno się włączać slowmotion (albo trzeba je wyłączyć z poziomu INI).

Docelowo chcę jeszcze zrobić tak, żeby proste modele były łączone w sektorze w jedną siatkę. Dla jednego kosza jest to nieopłacalne, ale przy kilkudziesięciu może być już drobna różnica.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod