Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Model kosza. Jakość a wydajność
Mytnik:
Witam. Stowrzyłem w 3dsie taki o to model kosza. Ma on 140 poly. Czy to nie za dużo ja kna taki dośc niewielki element?
Z modelu usunąłem niepotrzebne płaszczyzny. Nasuwa mi się pytanie. Gdzie jest granica pomiędzy jakością modeli a wydajnością symulatora. Rozumiem, że nie musimy tworzyć jakiś super dokładnych modeli, np. idealnie okrągłego kosza itp., ale przecież chyba nie powinno się robić bardzo ubogich, kanciatych modeli, które w symku za dobrze nie będą wyglądały.
surgeon:
Czy jest jakiś istotny powód dla którego są aż 3 submodele, jeśli mógłby być tylko jeden?
PanMechanik:
--- Cytat: Mytnik w 04 Listopada 2011, 16:51:12 ---Rozumiem, że nie musimy tworzyć jakiś super dokładnych modeli, np. idealnie okrągłego kosza itp.
--- Koniec cytatu ---
Ja osobiście uważam, że zamiast skupiać się nad upiększaniem tego co zbędne (w tym przypadku kosza na śmieci), skupił bym się bardziej na upiększeniu np. modeli obręczy zestawów kołowych taboru. Bo obecnie jeździmy na "kwadratowych kołach" (do kwadratu dużo im nie brakuje). Mam na myśli zwiększenie liczby trójkątów w celu uzyskania bardziej realistycznych obręczy, bardziej okrągłych. Kosz na śmieci "zje" trochę dużo tego poly, który można by było przeznaczyć na poprawę obręczy. Takie jest moje zdanie w tym temacie.
szogun:
Kosz nie powinien robić różnicy, można się pobawić i zrobić lod choć podobno przy tym polycouncie to nie ma sensu. A obręcze to inna działka, w byku to jest 972 poly a w siódemce 288.
PanMechanik:
Ale jest możliwość poprawienia tego? Liczę się z tym, że na to potrzeba czasu i chęci, ale istnieje taka możliwość?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej