Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Wstawianie modelu do scenerii

<< < (5/5)

Sawi:
Odświeżam tego kotleta ze względu na treść. Proponuje by ten wątek przykleić ze względu na poradnik @szczawik'a omawiający budowę pliku inc oraz szczegółowy opis parametrów. Zapewne przyklejony okaże się łatwiejszym w znalezieniu.

selsyn:

--- Cytuj ---Tak, tylko że mieszanie kolejności parametrów praktycznie uniemożliwia ich zmasowane użycie w edytorze. Większość obecnych plików INC ma współrzędne XYZ w (p2) (p3) (p4), z wyjątkiem słupów sieci trakcyjnej, które mają (p1) (p2) (p3), z kolei z wyjątkiem wskaźników We. Dalej, tekstura może być jako (p1) albo jako (p6). W zasadzie wszystko można dowolnie rozmieścić, tylko potem cuda wychodzą, jak się używa edytora.
--- Koniec cytatu ---

Jak jest ze wskaźnikami We?

szczawik:

--- Cytat: selsyn w 23 Marca 2013, 01:36:00 ---Jak jest ze wskaźnikami We?

--- Koniec cytatu ---
Wystarczy zajrzeć do plików .inc tych wskaźników ( scenery/ip/pkp ), przykładowo:

--- Kod: ---//---------------we1---------------
//param: textura, x, z, y, kat

origin (p2) (p3) (p4)

rotate 0 (p5) 0
node 400 0 none model 0 0 0 0 ip/pkp/we1.t3d none endmodel
rotate 0 0 0

endorigin
--- Koniec kodu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod