Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Wstawianie modelu do scenerii

<< < (4/5) > >>

Mytnik:
Czyli co z tym paramterem (p1). Nie użwyać go do umieszczania modelu w scenerii?
Czyli jak ma wyglądać taki wpisc z paramterami (p2) (p3) i (p4)
Jeśli jest tak jak w poradniku
--- Kod: ---include;przyklad.inc;30.0;25.0;0.0;end
--- Koniec kodu ---
czyli :
(p1)=30.0
(p2)=25.0
(p3)=0.0

to ma wyglądać wpis do scenerii z  (p2) (p3) i (p4).

szczawik:
Jako że położenie zaczyna się dopiero od parametru (p2), we wpisie trzeba wstawić ,,zastępcze" (p1) o wartości zerowej, czyli z tymi przykładowymi wartościami:

--- Kod: ---include;przyklad.inc;0.0;30.0;0.0;25.0;end
--- Koniec kodu ---
Możliwy mój błąd z racji pośpiechu...
Nie jestem pewien, ale chyba można też po prostu wstawić dwa średniki po sobie, czyli:

--- Kod: ---include;przyklad.inc;;30.0;0.0;25.0;end
--- Koniec kodu ---

Mytnik:
Dzięki wielkie szczawik. O to mi chodziło. A tak btw. bardzo dobry poradnik, napewno wielu osobom się przyda. Dobrze było by go przykleić.

Ra:
Osie są tam, gdzie się je ustali, jest to kwestia umowna. Przykładowo w geodezji oś OX jest skierowana na północ, a OY na wschód. Tradycyjnie jako (p1) wpisuje się none, jeśli jednak będą dwa średniki obok siebie, to none będzie wartością domyślną. Dodawanie dwóch kolejnych osi obrotu ma sens tylko i wyłącznie poprzez paczkę całościową, z jednoczesną aktualizacją eksportu scenerii z Rainsted.

2012-12-09: Dwa średniki obok siebie działają tak, jakby był jeden. Bezpieczniej jest używać spacji zamiast średników.

szczawik:
Dodane nowe treści do poradnika dotyczące zarezerwowanego parametru (p1) dla tekstury.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod