Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Tekstura farm06 a mapowanie.
Quark-t:
Jak będzie zdjęcie kłosów z boku i z góry, to ów box będzie wyglądał lepiej niż żółty plane z każdej strony. No chyba, że ktoś wymodeluje kłosy jakoś oszczędnie (nie musi być high poly) i wstawi się pole z pojedynczych obiektów.
Co do lasów - ja to robię metodą prób i błędów - wysokość coś po 10m, powtarzalność tekstury co bodajże 4m.
Ra:
Podmiana tekstur nie jest dobrym pomysłem. Proszę sobie obejrzeć np. Linię 546 w PC2009, a potem w PC2010 - tekstury są zupełnie inne, chociaż mają te same nazwy.
Co do sposobu modelowania pól, to najlepiej aby ktoś mogący grzebać w modelowaniu 3D poeksperymentował i ustalił, jak to zrobić, żeby w miarę ładnie wyglądało i nie było za ciężkie. Założenie, że robimy box albo plane nie jest zabieraniem się do problemu od właściwej strony. Ewentualnie można też poczytać/pooglądać jak to jest robione w innych projektach 3D, w których to nieźle wygląda.
szczawik:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,12674.msg129547.html#msg129547
@Rozi z @mechatronikiem chyba mają coś lepszego jeśli chodzi o plane.
A kłosy też ktoś już próbował modelować ale nie pamiętam jak to wyszło z FPS.
Osobiście uważam że najlepiej byłoby to robić jako box.
Myślę, że jakość tekstury jest zadowalająca- można przerabiać na box'y. @Rozi chyba chętnie udostępni użyte fotki, ja zrobiłbym resztę. Chyba że są inne pomysły.
Ra:
Z tamtego chyba wiele nie wyszło, a przynajmniej żadne wytyczne w temacie budowania terenu. Prostopadłościany są w Linii 546 i nie wygląda to specjalnie estetycznie, przynajmniej ja chciałbym je wymienić na coś wyglądającego lepiej.
ISDR:
Przydałby się nam edytor terenu coś w tym stylu
http://www.youtube.com/watch?v=NRHnClr4dIQ
Widać, że siatka ma stałą szerokość/długość. Zmienia się tylko wysokość siatki i chyba nie ma UVW Map i Unwrap (Jedna tekstura na jeden kwadrat).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej