Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Tekstura farm06 a mapowanie.

<< < (3/8) > >>

szczawik:
W TRS siatka terenu jest taka sama. Tekstura to kwadrat- w edytorze można zmieniać skalę, przenikanie z innymi teksturami, wielkość tekstury, a także jej kierunek. A z TRS to by się wiele rzeczy przydało...;)

ISDR:
W TRS tekstury "połączone" są zapisywane oddzielnie?

szczawik:
Dawno już nie korzystałem z TRS i nie pamiętam dokładnie, ale chyba tak, w pliku mapy podane są współrzędne obszaru na którym ma być tekstura i jej parametry, które wcześniej podałem.

Rozi:

--- Cytat: szczawik w 13 Września 2011, 19:32:04 ---@Rozi z @mechatronikiem chyba mają coś lepszego jeśli chodzi o plane.

--- Koniec cytatu ---

Ten projekt, to były czasy, gdy na rozpoczynałem kilka projektów i niektóre nie doczekały się swojego końca. Wtedy niestety miałem słomiany zapał. Teksturek już nie posiadam.

Niedawno rozpocząłem nowy projekt, z całkowicie nowym terenem do Krzyżowej (zrobione około 2x tego, co zaprezentowane na screenach):
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,18639.msg212492.html#msg212492
Niestety spalił mi się komputer, więc dopóki nie zarobię na nowy, to nie dam rady tego dokończyć. Tak samo z poprawkami kabiny EP09 (choć już jest gotowa).

szczawik:
A skąd miałeś zdjęcia na fototekstury? Jak ktoś ma, albo może zdobyć/wykonać zdjęcia z ,,lotu ptaka", niech podeśle.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod