Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Tekstura farm06 a mapowanie.

(1/8) > >>

szczawik:
Tekstura farm06 zawiera dziwny kwadracik w lewym dolnym rogu, wygląda bardziej jak ziemia niż roślina uprawna. Co mam z tym zrobić- nie używać tego kawałka przy mapowaniu czy tak ma być?
I proszę też o informacje jaką wysokość i szerokość plane zastosować do tekstury plików zwierząt (krowy itp) oraz teł lasów, by wyglądały naturalnie.

Ra:
Tekstury farm* to marnej jakości pola uprawne widziane z góry. Do drugiego pytania się przyłączam, szczególnie w temacie lasów.

szczawik:
Są marnej jakości ale jednak są:) Zresztą jak ktoś zrobi/ znajdzie dobre zdjęcia na teksturę pól uprawnych to wystarczy podmienić pliki z dotychczasowymi.
Patrzyłem na zdjęcia satelitarne ale to jest właśnie porównywalne z obecnymi teksturami.

matek123:
Witam. jak pole jest ze zbożem to zrobić zdjęcia od boku?

szczawik:
To zależy czy będziemy robić pola jako plane, czyli płaskie zdjęcie pola z lotu ptaka położone w MaSzynie na ziemi (jak na większości dotychczas), czy robimy pole jako box. Niech się wypowie ktoś z wydziału rozwoju MaSzyny, czy zostajemy przy starym trybie czy robimy pola od nowa jako box'y.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod