Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa

 Ograniczenie na wjeździe do Blachowni

<< < (3/4) > >>

MasterYoda:
A w takiej sytuacji nie można zastosować (tak jak w przypadku "ograniczonej widzialności przejazdu") "jazdy przez przejazd po wstrzymaniu ruchu drogowego przez obsługę pociągu"?

mechatronik:
Wszystko zależy od warunków miejscowych i czasem widzimisię ludzi z PLK. Są rejony gdzie wrzucą ograniczenie dla czoła (a czasem i całości) 20km/h, 10km/h a są też przejazdy gdzie musi być całość obstawiona. Dla mnie (w większości przypadków) jest to czystą kpiną bo jeździłem przez lasy, tak lasy i musiało być dodatkowo 2 ludzi do obstawiania przejazdu… Droga wysypana żwirem, w połowie pozarastana, zające po przejeździe biegały ale PLK wprowadziła zatrzymanie pociągu i zabezpieczenie przejazdu przez drużynę pociągową…

Pawel T.:
Nie ma sensu na odsłoniętym przejeździe kolejowym, gdzie jest dobra widoczność stosować "jazdy przez przejazd po wstrzymaniu ruchu drogowego przez obsługę pociągu" bo wystarczy ustawić ograniczenie np do 20km/h i sprawa bezpieczeństwa jest załatwiona. Po co marnować czas dodatkowych ludzi. A jak do tej pory nie widziałem żeby jakikolwiek kretyn wjechał pod pociąg jadący 20km /h, wrzeszczący RP1 ile powietrza w dudach.

Kozi:

--- Cytat: Pawel T. w 09 Września 2011, 16:24:23 ---A jak do tej pory nie widziałem żeby jakikolwiek kretyn wjechał pod pociąg jadący 20km /h, wrzeszczący RP1 ile powietrza w dudach.

--- Koniec cytatu ---
Oj zdziwiłbyś się. Historia zna i takie przypadki.

MichałŁ:

--- Cytat: Pawel T. w 09 Września 2011, 16:24:23 ---Nie ma sensu na odsłoniętym przejeździe kolejowym...

--- Koniec cytatu ---
Nie słyszałeś powiedzenie które jest gdzieś tu na forum " Tam gdzie kończy się logika tam zaczyna się PKP" ?

Moim skromnym zdaniem z tymi ograniczeniami na przejazdach to często jest krycie zadka żeby PLK nie miała problemów że przejazd jest źle zabezpieczony. Rozumiem gdzieś gdzie przejazd jest jak to się mówi "za węgła" czyli gdzieś zasłonięty jakimś budynkiem że jest mało czasu od zobaczenia pociągu do jago wjazdu na przejazd.
Ale podam taki przykład. U mnie w okolicy jest przejazd na końcu łuku ale łuk jest widoczny dobrze wystarczy w samochodzie odchylić głowę trochę więcej niż 90 stopni i widać tor na odcinku 300m spokojnie. Ale niestety postawiono tam 20.  Byłem kiedyś tam świadkiem takiej sytuacji do przejazdu dojeżdża samochód kierowca zobaczył pociąg prawidłowo staną i czeka bo widzi ze pociąg zasuwa. jednak pociąg hamuje jedzie coraz wolniej wiec kierowca się nie cierpliwi i wpycha się na styk przed pociągiem. W takiej sytuacji w oczach kierowcy z pociągu stanowiącego zagrożenie robi się wielką trąbiącą dyskotekę na kółkach. Moim zdaniem w takiej sytuacji takie stawianie ograniczeń to nie jest polepszanie bezpieczeństwa tylko pogarszanie bo uczy się kierowców (zwłaszcza takich co mało jeżdżą jak to się mówi w koło komina)  że pociąg przez przejazd jedzie pomalutku jak traktor że zawsze zdąży i przestaje uważać.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod