Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Programator tablic kierunkowych

<< < (8/11) > >>

Proof:
To już od biedy można na czole dać stacje końcową danego pociągu, a z tyłu na powrót, żeby chociaż z przodu było widać. Nie wiem w sumie czy warto sie za to brać bo to tylko w połowie rozwiązanie.

MasterYoda:
Jak na chwilę obecną Twoje rozwiązanie jest dobre i jedyne. Nie wszystkie służby wymagają podmiany tablic. Więc te kilka które wymagają nie będą tak bardzo gryźć w oczy. Jednak najpierw trzebaby opracować jakąś testową tablicę. Każdy z osobna nic nie zrobi. Siłą MaSzymy jest współpraca...

Dodane później...
Mógłby mi ktoś podać wymiary (w pixelach) samego pola tablicy na kiblu?

matek123:
Wysokość napisu 20. Maksymalna szerokość pola wyświetlania tekstu 78. Wysokość wyświetlacza 28, szerokość 86. Wszystkie wymiary są w pikselach.

janek32:
Pomyślałem o czymś jeszcze innym - wstawić obiekt z dwoma tablicami (jedna nad drugą), tak żeby jedna nie była widoczna i w przypadku zmiany tablicy przesunąć ten obiekt. ZTCW takie rozwiązanie jest zastosowane z pozycjami nastawnika na wyświetlaczu w ET22-2000.

MasterYoda:
@janek możesz szerzej opisć jak to wygląda i w jaki sposób można to zastosować do tablic?
A tak do wszystkich. Jak wygląda ładowanie tekstur? Czy one są na stałe przywiązane do modelu?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod