Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Programator tablic kierunkowych

<< < (6/11) > >>

MasterYoda:
A rozumiem już. No ciekawe rozwiązanie. Uwzględnie je podczas rozmów i wskazówek dla programisty. A tak patrząc na ankietę. Skro idziecie w stronę tych kodów to proszę o propozycje zakodowania stacji.

Mutopompka:
Ok. Wy tu piszecie o tabliczkach (wg mnie pierdoła) a proszący się nie mają porządnych materiałów na textury taboru, pomocy przy pisaniu exe/Rainsteda nie uświadczysz, modeli także, a o infrastrukturze, torowiskach i właśnie materiałach na textury ani widu, ani słychu. Ale co mi tam :)

Proszę o odpowiedź wypowiadających się tutaj/założyciela tematu na następujące pytania:
1) Jak widzisz zaimplementowaną tę funkcję? Gdzie ma być umieszczona, jaki algorytm wymyśliłeś dotyczący tej funkcji? (Programistom podałbyś "na tacy pomysł")
2) Skąd/gdzie miałby brać określone wpisy do tej tablicy? Dodatkowy "generator"???
3) Kto miałby to zrobić/napisać? (Mowa o całej koncepcji)?

Mi osobiście "to lotto", czy będę miał tablice kierunkowe, czy nie. To jest zbędny "dodatek" na razie. Skupmy się nad tym, co ulepszyć/ co potrzebują autorzy różnych dodatków, które wydaliby, ale nie mają zdjęć/textur/pomocy w dokończeniu swoich prac.

MasterYoda:
Tak przemyślałem to i jest inna opcja. Nie wiem jak by miała wyglądać komunikacja exe-generator. Ale da się ten generator pominąć. Tablica na modelu musiałaby być autonomiczną przestrzenią na teksturę. Tablice mogłyby być plikami teksturowymi. Wtedy w plikach byłaby podana lokalizacja tablicy. Exe ładowałoby tą tablice na ową autonomiczną przestrzeń tak jak inne tekstury. Ale musiałoby też podczas ładowania sprawdzić stacje docelowe dla każdego z pociągów i na tej podstawie wybrać i załadować tekstury. Jednak jest też problem. Co zrobić gdy nasza służba ma dwie stacje końcowe? Tzn dojeżdzamy do stacji X a z niej dalej jedziemy do stacji Y. Ten problem mogłoby rozwiązać ładowanie dynamiczne tekstur (pomysł @Ra).

janek32:
Wtedy do tworzenia tablic można wykorzystać specjalne czcionki lub program @Paula:
http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/tablica.rar

MasterYoda:
Tworzenie tablic nie stwarza aż tyle problemów co opracowanie miejsca na tablice oraz wykonanie wpisów. Zmiana tablic w sytuacji gdy robimy dwie linie musiała by być wykonywana za pomocą eventu. Jednak na chwilę obecna nie jest możliwa zmiana jakiejkolwiek tekstury podczas symulacji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod