Autor Wątek:  3DS Max - problem  (Przeczytany 7002 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hexy

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
    • http://www.banghole.humor.pl/
  • Otrzymane polubienia: 0
3DS Max - problem
« dnia: 25 Sierpnia 2004, 21:11:10 »
No wlasnie... Zwracam sie z prosba do uzytkownikow tego programu o pomoc. Chodzi mi o hierarchie obiektow. Bez niej modele t3d po wstawieniu w scenerie sie rozsypuja. Prosze zatem o wyjasnienie jak robi sie taka hierarchie bo nigdzie nie moge znalezc info na ten temat... Z gory dziex

hunter

  • Gość
3DS Max - problem
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Sierpnia 2004, 13:33:15 »
Nikt z modelarzy nie pomoże koledze??? Co za chamstwo :> !!!!!
Oto przepis na hierarchiowe ciasteczka ;) :
1. Wciśnij Ctrl+A
2. W Menu daj Graph Editors->New Schematic View
3. Otwiera sie okno. W oknie odznacz pierwszy objekt. Reszty nie odznaczaj!
4. Potem kliknij na przycisk Przeciągnij wszystkie objekty w tym oknie na ten odznaczony objekt.
5. Jeśli utworzyłeś jeszcze potem dodatkowe objekty, zaznacz wszystko i w tym oknie daj przycisk .
6. Potem robisz jeszcze raz punkty od 1 do 4.

Hierarchiowe ciasteczka gotowe!

Tego wprawdzie uczył mnie Kakish. Troche nie jarzyłem co on tam pisze, to musiałem sam sie męczyć. Szukałem, szukałem po opcjach w 3ds aż w końcu znalazłem :)

Pozdrawiam.

Offline hexy

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
    • http://www.banghole.humor.pl/
  • Otrzymane polubienia: 0
3DS Max - problem
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Sierpnia 2004, 16:00:25 »
Dzieki za pomoc, jakos sobie juz z tym poradzilem...

Pozdrawiam