Autor Wątek:  Problem z EXE EU07_210  (Przeczytany 3372 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Problem z EXE EU07_210
« dnia: 05 Sierpnia 2011, 16:33:06 »
Po pobraniu najnowszego EXE postanowiłem "przetestować" jak wszystko działa i postanawiam zgłosić problem. Otóż po zmianie zwrotnicy skrzynka z kierunkowskazem przechyla się na lewo/prawo wchłaniając się w ziemię. Jak to naprawić i czy w ogóle się da? Przeczytałem pliczek tekstowy zawarty w paczce.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Problem z EXE EU07_210
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Sierpnia 2011, 16:34:42 »
Przeczytałem pliczek tekstowy zawarty w paczce.
Czytać to możesz, ale należy też zawartość zrozumieć...
Obecne EXE wprowadza nowe funckcjonalności i nie jest w pełni zgodne wstecz. Mogą wystąpić poniższe błędy:
- nieprawidłowe animacje submodeli - wymaga ręcznego dopisania "Anim: true" w animowanych submodelach pliku T3D przed zapisaniem w formacie E3D
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem z EXE EU07_210
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Sierpnia 2011, 17:31:45 »
Dzięki za odpowiedź, ale nie będę majstrował w tych plikach, jeszcze coś sknoce.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Problem z EXE EU07_210
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Sierpnia 2011, 17:48:03 »
Zawsze możesz skasować pliki E3D i wpisać w eu07.ini convertmodels 1. Może trochę zmniejszyć się FPS względem pierwszych uruchomień na nowym exe, ale nie będzie problemów z animacją modeli oraz ich oświetlaniem.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Problem z EXE EU07_210
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Sierpnia 2011, 18:56:24 »
Już mam poprawione wszystkie pliki .T3D z animacjami z Paczki Całościowej 2010, także chwilka cierpliwości i będą.
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Problem z EXE EU07_210
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Sierpnia 2011, 19:16:42 »
Animacja to jedno, inna sprawa że pomimo tego że @Ra poprawiał liczenie wektorów normalnych, to oświetlenie przy optymalizacji też się sypie (u mnie źle oświetlają się słupy sieci trakcyjnej, 303E, kabiny i znalazłoby się tego więcej).
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio