Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny

 Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]

<< < (2/10) > >>

bartek7434453:
Wszystko jest pięknie.

Szociu:

--- Cytat: szogun w 09 Maja 2011, 18:41:34 ---Na pewno estetyczniej będzie po dodaniu #. Poza tym wygląda to przyzwoicie, tylko przydałoby się niektóre drzewa obniżyć.

--- Koniec cytatu ---
Nie zgodzę się w obu punktach. Drzewa z # drżą i wyglądają jeszcze mniej estetycznie niż te z obwódką, poza tym może ktoś zajmę się kiedyś półprzeźroczystościami... A drzew nie obniżałbym w żadnym wypadku, tak wyglądają prawdziwe lasy, tej masywności drzew i odcinania dopływu światła mi brakowało. :) Dodałbym jeszcze parę drzewek z tyłu i zobaczył jaka będzie różnica w FPS. Poza tym super.

JONIN_EZT:
Zdecydowanie to powinno się pomyśleć, o wywaleniu słabszych tekstur drzew. Generalnie wreszcie patrzy się na to jak na prawdziwe otoczenie przy torowisku (2 i 3 screen). Z doświadczenia wiem, że w 3dsmaxie takie nagromadzenie małych punktów potrafi strasznie spowolnić komputer, ale warto w to inwestować. Warto do tego jakąś porządną teksturę trawy, co będzie gorsze, bo realistycznych efektów i tak się nie uzyska.

szogun:
@Szociu moim zdaniem właśnie okropnie wyglądają te obwódki, ale to już kwestia gustu.

Labtec:
Super!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod