Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny
Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Rudzik:
Krzaków za mało. Czasem w zwykłym polskim lesie czuję się jak normalnie w puszczy amazońskiej, a tutaj widać nawet do 5-6 drzew w przód, więc dla mnie zbyt mało niskich roślin.
AIR:
Może to bardziej dla tych co tworzą nowe scenerie, ale w realu nie spotyka się wysokich drzew tak blisko torów ustawionych. Przy samych tora są tylko niskie krzaki. Myślę, że te ładne nowe drzewa jeżeli ustawić by kilkanaście (kilkadziesiąt) metrów od toru, a bliżej krzewy wyglądało by to nawet lepiej w symku.
Mihau:
--- Cytat: AIR w 10 Maja 2011, 07:51:56 ---Może to bardziej dla tych co tworzą nowe scenerie, ale w realu nie spotyka się wysokich drzew tak blisko torów ustawionych. Przy samych tora są tylko niskie krzaki. Myślę, że te ładne nowe drzewa jeżeli ustawić by kilkanaście (kilkadziesiąt) metrów od toru, a bliżej krzewy wyglądało by to nawet lepiej w symku.
--- Koniec cytatu ---
To Ty na pustyni mieszkasz? Zazwyczaj jest jeszcze rów melioracyjny obok toru dopiero potem są drzewa i to nie żadne krzaczory tylko wysokie. Krzaki potem się rozrastają i trzeba je przycinać żeby po taborze nie rysowały.
Bohun: Gitara:)
bohunIC:
Podsumowujac pierwsza czesc:
-row melioracyjny jako rzecz obowiazkowa
-wiecej krzakow zeby zaslonic bezposrednia bliskosc z podtorzem
-zwiekszyc odstep miedzy drzewami na szlaku (malo zauwazalne przerwy)
-zmniejsze ciut ciut drzewa lisciaste w pierwszym planie zostawiajac wysokie swierki i sosny na drugim planie
-na szlaku bedzie textura plane w drugim planie skomponowana z texturami drzew uzytymi na danym odcinku
Czy jest jeszcze cos o czym zapomnialem?
Dziekuje wszystkim za wyrazone opinie.
JONIN_EZT:
--- Cytat: bohunIC w 10 Maja 2011, 09:14:23 ---Podsumowujac pierwsza czesc:
-row melioracyjny jako rzecz obowiazkowa
-wiecej krzakow zeby zaslonic bezposrednia bliskosc z podtorzem
-zwiekszyc odstep miedzy drzewami na szlaku (malo zauwazalne przerwy)
-zmniejsze ciut ciut drzewa lisciaste w pierwszym planie zostawiajac wysokie swierki i sosny na drugim planie
-na szlaku bedzie textura plane w drugim planie skomponowana z texturami drzew uzytymi na danym odcinku
Czy jest jeszcze cos o czym zapomnialem?
Dziekuje wszystkim za wyrazone opinie.
--- Koniec cytatu ---
Już jeżeli mówimy o rowach, to w ogóle spróbować się pobawić w odwodnienie torowiska, przy czym trzeba się jeszcze obowiązkowo odpowiednio do tego z podsypką bawić. Zostaje jeszcze problem przy rozgraniczeniu czy rowy gruntowe czy z konstrukcji. W przepisach ID-3 powinno być coś wspomniane o tym, bo tu wejdzie jeszcze konstrukcja nasypu gruntowego (gdzie przypomnę, nie ma jeszcze tak idealnej scenerii gdzie to jest zachowane).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej