« Odpowiedź #2 dnia: 20 Kwietnia 2011, 21:52:47 »
Z tego co wiem to w realu obsługa jest podwójna i pomocnik maszynisty obserwuje szlak po lewej stronie, więc nie ma problemu.
Pozdrawiam
Rzeczywistość jest brutalna i najczęściej jest tak, że tego pomocnika nie ma ;). Zwłaszcza na lokomotywach typu SM42 i pokrewnych (SP42, SU42). Doszło nawet do tego, że są przewoźnicy u których jeździ się w pojedynkę na TEM2… W porównaniu do tamary, łajka (stonka) to luksusowa maszyna pod względem widoczności :). Kwestia przyzwyczajenia się do ograniczonej widoczności. Dodatkowo powinno się wyrobić w MaSzynie znajomość szlaku i wtedy nie groźne nam semafory i ograniczenia. W rzeczywistości maszynista musi radzić sobie sam więc i w MaSzynie powinno być to zachowane ;).

Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76