Autor Wątek:  Wagon Bdhpumn  (Przeczytany 8916 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Wagon Bdhpumn
« dnia: 12 Lutego 2011, 11:01:13 »
Poniżej screen roboczy nowego modelu bohuna, którego zacząłem robić... wczoraj rano. Nocne okna są zawarte na replacableskin, co widać na obrazku w załączniku. W załączeniu również screen siatki modelu.

PS. Zdjęcia na tekstury mile widziane ;)


   « Dodano: 21 Lutego 2011, 15:22:29 »
W związku w tym że wyszły mi pewne nieścisłości, dotyczące głównie różnic w wózkach, potrzebuję zdjęć (poglądowych) wagonu z obu stron, w miarę dużej rozdzielczości (foty z google są za małe). Liczę na odzew z Waszej strony.
« Ostatnia zmiana: 21 Lutego 2011, 15:22:29 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Wagon Bdhpumn
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Lutego 2011, 15:25:50 »
Dlaczego tak duża powierzchnia tekstury jest pokryta przeźroczystością?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Wagon Bdhpumn
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Lutego 2011, 15:28:51 »
Okna nocne.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Wagon Bdhpumn
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Lutego 2011, 15:39:02 »
Pytałem o przeźroczystość, nie o porozrzucane w różnych miejscach okna.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Wagon Bdhpumn
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Lutego 2011, 15:42:31 »
No o to właśnie chodzi. Ta część z przezroczystością i okienkami jest nałożona na zdublowane pudło z Selfillum: true.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Wagon Bdhpumn
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Lutego 2011, 15:50:52 »
Wystarczyłoby zrobić tylko okna zdublowane, a nie całe pudło. Zaoszczędzone miejsce można by przeznaczyć na większy dach, drzwi (przy obecnej skali nie ma większego sensu trzymanie drzwi oddzielnie, już lepiej zmapować je z pudła, przynajmniej będą mogły być różne) :P
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Wagon Bdhpumn
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Lutego 2011, 15:57:40 »
Tylko że:
Gdybym zdublował tylko okna, to trzeba by wtedy dać okna w modelu jako submodel, a wtedy skoczy Poly. Poza tym spróbuj zrobić teksturę, na której musisz spasować każde okno.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Wagon Bdhpumn
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Lutego 2011, 16:01:22 »
Gdybym zdublował tylko okna, to trzeba by wtedy dać okna w modelu jako submodel, a wtedy skoczy Poly.

35 okien x 2 tris = 70 tris. Myślę, że można zaryzykować spadkiem FPSu.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Wagon Bdhpumn
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Lutego 2011, 16:07:30 »
No dobra, ale zrobienie tekstury wtedy będzie bardziej upierdliwe niż na starego byka.


   « Dodano: 07 Marca 2011, 07:06:25 »
Nowe wieści z warsztatu.
Model wszedł w fazę testów. Powstała również tekstura wagonu w malowaniu Interregio (dziękuję @Thalysowi za foty). Tekstura "zwykłego" wagonu powstała ze zdjęć kolegi @Szopa.
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2011, 07:06:26 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wagon Bdhpumn
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Marca 2011, 08:01:57 »
Zwróć uwagę na górną część gumowej rolki w wagonie IR. Coś jest z nią nie tak.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Wagon Bdhpumn
« Odpowiedź #10 dnia: 07 Marca 2011, 09:57:41 »
Możesz wkleić dwa zdjęcia z których powstała tekstura. Chodzi o zdjęcie boku gdzie są napisy i końca. Napisy na teksturach są fatalne, jakby z 2003r. Nieostre, rozmyte, nieczytelne.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Wagon Bdhpumn
« Odpowiedź #11 dnia: 07 Marca 2011, 10:03:47 »
Takie uroki grafiki rastrowej... Bdhpumn do krótkich pojazdów nie należy więc po przeniesieniu go do tekstury o szerokości 2048px strata jakości będzie znaczna. W załącznikach pomniejszone fotki na tekstury, ale mimo ich rozmiaru oznaczenia są w miarę wyraźne. Mi osobiście wystarczy żeby numer inwentarzowy był do odczytania, na resztą nie zwracam uwagi.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio