Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Całkowo - CTL

<< < (6/24) > >>

Cesky Kretek:
Mam pytanie - może nie związane bezpośrednio z tą scenerią, ale można pomyśleć nad tym i dodać jako kolejne urozmaicenie - czy istnieje możliwość zrobić 'mrugającą' rzecz? Tj. mam na myśli przykładowo maszty, kominy, które są oświetlone, i nocą można je zobaczyć jako mrugające wysokie obiekty: . Jest to do wykonania? W sceneriach nocnych będzie to świetny i realistyczny widok.

Pozdrawiam.

Benek:
Jak najbardziej. Spójrz na migające lampy na semaforach i znasz już odpowiedź.

adsim:
Lub np. na migające awaryjne w Golfie na przejeździe w Herbach Starych :). Tylko na takich masztach wydaje mi się, że z mniejszą częstotliwością powinno mrugać, lub palić się na stałe.

Benek:
Nie zgodzę się. Zmienny strumień jest bardziej zauważalny dla oka niż stały. Czyli to co miga, bardziej przyciąga naszą uwagę. Oczywiście chodzi o pilotów.

AtapiCl:
@adsim ma rację, tutaj nie można zastosować po prostu parametru '2' w light, ponieważ to miga zbyt często. Trzeba by było zapętlić jakieś eventy gaszące i zapalające taką latarnię z odpowiednio dobranym czasem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod