Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Koncepcja działania obrotnicy

<< < (2/6) > >>

adsim:
Pivoty w modelu trzeba ustawić.

Benek:

--- Cytat: adsim w 06 Stycznia 2011, 12:42:24 ---Pivoty w modelu trzeba ustawić.

--- Koniec cytatu ---

--- Kod: ---// (p1) nazwa wlasna (p2) (p3) (p4) wspolrzedne (p5) rotacja

origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node -1 0 (p1) model 0 0 0 0 bud2/lokomotywowniaw6.t3d none endmodel

rotate 0 0 0
endorigin

event (p1)_door1a_open animation 0 (p1) rotate door01a 0 0 -90 15 endevent
event (p1)_door1b_open animation 0 (p1) rotate door01b 0 0 90 15 endevent
event (p1)_door1a_close animation 0 (p1) rotate door01a 0 0 0 15 endevent
event (p1)_door1b_close animation 0 (p1) rotate door01b 0 0 0 15 endevent

event (p1)_door2a_open animation 0 (p1) rotate door02a 0 0 -90 10 endevent
event (p1)_door2b_open animation 0 (p1) rotate door02b 0 0 90 7 endevent
event (p1)_door2a_close animation 0 (p1) rotate door02a 0 0 0 10 endevent
event (p1)_door2b_close animation 0 (p1) rotate door02b 0 0 0 7 endevent

event (p1)_door5a_open animation 0 (p1) rotate door05a 0 0 0 15 endevent
event (p1)_door5b_open animation 0 (p1) rotate door05b 0 0 0 15 endevent
event (p1)_door5a_close animation 0 (p1) rotate door05a 0 0 90 15 endevent
event (p1)_door5b_close animation 0 (p1) rotate door05b 0 0 -90 15 endevent

event (p1)_door6a_open animation 0 (p1) rotate door06a 0 0 -90 15 endevent
event (p1)_door6b_open animation 0 (p1) rotate door06b 0 0 90 15 endevent
event (p1)_door6a_close animation 0 (p1) rotate door06a 0 0 0 15 endevent
event (p1)_door6b_close animation 0 (p1) rotate door06b 0 0 0 15 endevent
--- Koniec kodu ---
Przeca w lokomotywowni nie ma zdefiniowanych eventów do drzwi nr 3 i 4.

gumini:
A nie dziwne jest, że są eventy do drzwi nr 1,2,5,6 a do 3 i 4 nie ma? ;)

Benek:
Sprawdziłem również drzwi. Bardzo dobrze uzupełnia się lokomotywownia wraz z obrotnicą. Nie zauważyłem żadnych problemów z drzwiami nr 3 i 4, których oczywiście nie da się otworzyć. Odpowiadając na pytanie Gumini, może i jest to dziwne, aczkolwiek w ogóle nie potrzebne. 4 pary drzwi w zupełności wystarczą. Szczególnie fajna jest animacja drzwi nr 2, gdzie te zamykają/otwierają się niesymetrycznie, z różną prędkością kątową.

Ra:
Na pierwszy rzut oka drzwi 3 i 4 są w modelu i do ich otwarcia wystarczy dopisać odpowiednie eventy animacji. Możliwe, że są źle ustawione i dlatego pierwotnie nie były przeznaczone do otwierania. I jeszcze przy okazji zamykania drzwi wypadało by sprawdzać, czy tor przechodzący przez drzwi jest wolny…

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod