Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Koncepcja działania obrotnicy

<< < (3/6) > >>

adsim:
http://eu07.pl/userfiles/3160/priv-lokomotywowniaw6.zip
Wypakować do models/bud2. Działające wszystkie drzwi, może jeszcze komuś się przyda. Wystarczy dopisać eventy. Tak jak pisałem prędzej, były nieustawione pivoty w tych 2 drzwiach.

EP08_015:
A moze wystawicie update do quarka? cos ala taki gotowiec. Przyznam sie ze u mnie to nie dziala. Ale zapewne cos zle robie.

Benek:
Ale tylko po to, by poobracać sobie obrotnicą? Żeby tam wjechać lokiem, to trzeba eventy modyfikować.

siodemkanaoporach:
Benek, może podjąłbyś się napisania ciekawej misji do Quarka, ze startem w szopie i używaniem obrotnicy?

Benek:
Są plany, najpierw muszę skończyć jedno, dopiero potem zabiorę się za drugie. Jest pomysł, by wstawić obrotnicę na inną scenerię. Pracę nad tym ruszą dopiero po sesji, czyli w połowie lutego.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod