Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Koncepcja działania obrotnicy

<< < (6/6)

Ra:
Na chwilę obecną jedyny ruch szyn to obrót odcinka prostego względem jego pionowej osi symetrii. Możliwe jest wprowadzenie innych ruchów – jeśli będę miał trochę czasu i otrzymam odpowiedni model wraz z eventami animacji.

Benek:
A jednak się myliłem, bo myślałem, że można przykleić kawałek toru do boxa i tym boxem dowolnie manewrować.

Ra:
Tak dla informacji, w wersjach EXE wydanych w 2013 roku obsługa obrotnicy ma błąd, który polega na nieprawidłowym odłączaniu się jej od torów. Objawia się to niemożnością powtórnego podłączenia torów od strony punktu 2 toru obrotnicy.

Aby obejść ten błąd i móc korzystać z obrotnicy, trzeba w scenerii odwrócić tory przy obrotnicy tak, aby wszystkie były skierowane do niej tym samym końcem (tzn. albo końcem 1, albo końcem 2). Przykładowo, w scenerii Quark, zakładając skierowanie końcem 1, trzeba by odwrócić 2 wschodnie z 3 torów południowych (obrotnicawyjazd i obrotnicawyjazd01) oraz 2 środkowe z 6 torów północnych (obrotnicawjazd03 i obrotnicawjazd04). Bez tej zmiany po kilku ruchach obrotnica przestaje funkcjonować prawidłowo, a przyczyna może być trudna do uchwycenia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod